شناسهٔ خبر: 47783713 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حمله به دو کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی در عراق

یک گروه مقاومت عراقی از حمله به دو کاروان لجستیکی نظامیان تروریست آمریکایی در این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری صابرین نیوز، دو کاروان لجستیکی نظامیان تروریست آمریکایی در عراق هدف حمله قرار گرفت.

بر این اساس، گروه مقاومت اسلامی المقاومه الدولیه (مقاومت بین المللی) با بر عهده گرفتن عملیات علیه کاروان نظامیان آمریکایی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد اعلام کرد: با استناد به مشروعیت اقدام علیه اشغالگران آمریکایی، فرزندان شما در گروه "المقاومه الدولیه" توانستند در ساعت ۲۳ دقیقه بامداد، یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی را که متشکل از دو دستگاه خودرو لندکروز و دو خودرو نظامی دیگر بود، در مسیر ارتباطی بین پایگاه ویکتوریا و پایگاه هوایی شهید علاء هدف قرار دهند.

در این عملیات، کاروان مذکور منهدم شد و چهار نظامی آمریکایی که سوار بر خودرو لندکزور بودند، به هلاکت رسیدند.

پایگاه خبری صابرین نیوز پیش از این، اعلام کرده بود: عملیات گروه‌های مقاومت عراق علیه کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی در داخل یکی از پایگاه‌های آن‌ها در فرودگاه بغداد صورت گرفته است.

صابرین نیوز همچنین از حمله به یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در منطقه اللطیفه در جنوب بغداد خبر داد. بسیاری از گروه‌های عراقی، نظامیان آمریکا در کشورشان را اشغالگر می‌دانند و خواستار خروج آن‌ها از خاک عراق هستند و از دولت این کشور خواسته‌اند تصمیم پارلمان را اجرایی کند.

پارلمان عراق دی ماه سال ۱۳۹۸، دو روز بعد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، جانشین سابق رئیس سازمان نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) مصوبه‌ای را برای خروج نظامیان خارجی از خاک عراق به تصویب رساند و خواستار خروج هرچه سریعتر نیروهای اشغالگر آمریکایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما