شناسهٔ خبر: 47782129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فوتبال عراق با ایران کری دارد

محمد محمدی: امیدوارم این بار استقلال برنده دربی باشد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم باید در جام حذفی به قهرمانی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد محمدی پیشکسوت استقلال می گوید بازی تیم ملی مقابل عراق بازی مرگ و زندگی است و می تواند باعث صعود ملی پوشان به مرحله بعدی رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 باشد.

عملکرد تیم ملی را در مقابل کامبوج چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم ملی بازی خوبی را مقابل کامبوج انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری را هم به ثمربرساند از نظرم این دیدار محک خوبی برای بازیکنان تیم ملی بود که آماده دیدار مقابل عراق شوند. آن بازی دیگر بازی مرگ و زندگی است و حکم صعود به مرحله بعد را دارد امیدوارم که در آ‌ن بازی هم سربلند باشیم.

دیدار مقابل عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ایران و عراق سال‌هاست که با یکدیگر بازی می‌کنند و به نوعی این قصه سر دراز دارد فوتبال عراق با ایران کری دارد و دوست دارد همیشه مقابل ما برنده باشد و همین حساسیت بازی را زیاد خواهد کرد. امیدوارم که بتوانیم با تمرکز بالا و درصد اشتباه کمتر پیروز شده و با صدرنشینی به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

چه توصیه ای به بازیکنان تیم ملی دارید؟

بازیکنان تیم ملی نیازی به توصیه من ندارند زیرا که ‌آنها خودشان از تجربه و کیفیت بالا برخوردار هستند و خودشان هم می‌خواهند با ارائه یک عملکرد خوب به پیروزی برسند.

عملکرد خط حمله تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هم طارمی هم سردار و هم جهانبخش نشان دادند که از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند شما دیدید که در کنار این بازیکنان کریم انصاری‌فر و مهدی قایدی هم به عنوان بازیکنان با کیفیت تیم ملی عملکرد خوبی داشته و موفق به گلزنی نیز شدند. همین کریم انصاری‌فر مدعی آقای گلی در این مرحله است. امیدوارم همین روند خوب تیم ملی در ادامه مسابقات هم ادامه داشته باشد.

عملکرد اسکوچیچ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اسکوچیچ نشان داد شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد او چندین سال در تیم‌های مختلف در لیگ ایران مربیگری کرده و با روحیات بازیکنان ایرانی آشنایی کامل دارد و همین باعث شده که در تیم ملی به موفقیت خوبی برسد امیدوارم که این روند خوب انشاالله با صعود به جام جهانی کامل شود.

کمی هم در خصوص شرایط استقلال صحبت کنید؟

شرایط استقلال زیاد تعریفی ندارد زیرا که هیچ چیز سر جای خودش نیست امیدوارم هر چه زودتر این شرایط بهتر شود زیرا دودش به چشم استقلال می‌رود مدیران باید هر چه زودتر شرایط را کمی بهبود ببخشند و با جلساتی که می‌گذارند هماهنگ‌تر شوند. باید هر چه زودتر به بازیکنان پرداختی صورت بگیرد

قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی نیز صورت گرفت و شاهد یک دربی خواهیم بود؟

استقلال باید در جام حذفی به قهرمانی برسد و هواداران را بعد از مدت‌ها از خودشان راضی کنند.به هرحال برای قهرمان شدن نباید فرق کند که مقابل کدام تیم بازی می کنی . امیدوارم این بار استقلال برنده دربی باشد.

نظر شما