شناسهٔ خبر: 47758524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرافتخارترین راننده جهان تا چند سالگی رقابت می‌کند؟

لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس گفت که او امیدوار است قبل از ۴۰ سالگی بازنشسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس همیلتون می‌گوید او امیدوار است برنامه‌های دیگری را خارج از فرمول دنبال کند و قبل از 40 سالگی بازنشسته شود هر چند وی تاکید کرد که زندگی می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

در حالی که گزارش شده راننده 36 ساله مرسدس به نظر می‌رسد درباره آینده خود با امضای قرارداد چند ساله جدید تصمیم‌گیری کند اما این راننده انگلیسی  گفت که می‌خواهد قبل از این برنامه به اهداف دیگری برسد.

در حالی که قهرمانان جهان مانند فرناندو آلونسو و کیمی رایکونن قرارداد بستند تا چهلمین سالگرد تولد خود را در فرمول یک برگزار کنند، پاسخ همیلتون در این لحظه نسبت به این چشم‌انداز چندان خوب نبود.

پرافتخارترین راننده جهان در این باره گفت: صادقانه بگویم نمی‌خواهم تا 40 سالگی در فرمول یک باشم چرا که چیزهای زیادی برای انجام دادن دارم که در این صورت سخت است.

وی افزود: اما در زندگی تکامل آنقدر سریع است که می‌تواند شما را غافلگیر کند. به عنوان مثال من انتظار نداشتم به اندازه این فصل از آنچه می‌خواهم، لذت ببرم.

همیلتون در مورد دلیل هیجان خود در سال 2021 گفت: فکر نمی‌کنم این به خاطر مکس یا شخص دیگری باشد. دلیل این است که من هر روز چیزهای جدیدی در مورد خودم کشف می‌کنم. با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر کرونا، من وقت بیشتری برای اصلاح استعداد، جسم و ذهن خود داشته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه با خودم مبارزه می‌کنم. به این فکر می‌کنم که چطور خودم را شکست دهم یا اینکه سال گذشته چطور بودم و چگونه می‌توانم قهرمان ۷ دوره جهان را شکست دهم.

انتهای پیام/

نظر شما