شناسهٔ خبر: 47758422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پیروزی مقتدرانه برزیل در افتتاحیه کوپا آمریکا

تیم ملی برزیل در اولین بازی از رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۱ موفق شد با نتیجه سه بر صفر ونزوئلا را شکست داده و شروع خوبی در این بازی‌ها داشته باشد.

صاحب‌خبر -

فوتبالی: تیم ملی برزیل در اولین بازی از رقابت های کوپا آمریکا 2021 موفق شد با نتیجه سه بر صفر ونزوئلا را شکست داده و شروع خوبی در این بازی ها داشته باشد.

پیروزی مقتدرانه برزیل در افتتاحیه کوپا آمریکا

جام ملت های آمریکای جنوبی هم به طور رسمی آغاز شد و باید دید که روند این مسابقات به چه شکل خواهد بود. در اولین بازی، برزیل که به عنوان میزبان رقابت ها و مدافع عنوان قهرمانی پا به این دیدار ها گذاشته است، توانست با سه گل حریف خود را شکست دهد. تیم ملی ونزوئلا در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و خیلی راحت مقابل برزیل شکست خورد و حریف دست و پا بسته ای نشان داد.

گل های برزیل توسط مارکینیوش، نیمار و گابریل باربوسا به ثمر رسید. گل اول برزیل توسط مارکینیوش از روی یک کرنر و با سانتر نیمار به ثمر رسید و گل دوم را هم خود نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی توسط دنیلو گرفته شده بود. گل سوم هم با فرار عالی نیمار و جا گذاشتن دروازه بان توسط او بود که به ثمر رسید. نیمار روی صحنه گل سوم، با خالی کردن دروازه یک پاس عرضی به گابریل باربوسا داد و او هم دروازه خالی را با سینه باز کرد تا بدین ترتیب برزیل یک شروع خوب و مقتدرانه داشته باشد.

نظر شما