شناسهٔ خبر: 47758375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فهرست «ائتلاف بزرگ برای مردم» برای شورای شهر تهران منتشر شد

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جریان گام دوم انقلاب اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی، حزب زنان جمهوری اسلامی، حزب نیک اندیشان ایران اسلامی، جریان مردمی جماران، جمعیت تعالی ایران اسلامی، مرکز بررسی‌های راهبردی جنبش دانشجویی، رزمندگان حزب‌الله و ستاد مردمی برای مردم (ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی) فهرست شورای شهر مورد حمایت خود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهر تهران در این سال‌ها، علی الخصوص در چهار سال گذشته، حال و روز خوبی را سپری نکرده است، گفت: بر همه گروه‌های جریان‌ انقلاب لازم است که توجه لازم را به انتخابات شورای شهر داشته باشند که انشاءالله در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، شاهد کنار زدن مدیرانی که به هیچ عنوان اعتقادی به عدالت محوری در مدیریت شهری ندارند، توسط مردم عزیز باشیم.

وی گفت: باید با همگی با هم عرصه را برای ورود جوانان انقلابی که برنامه اجرایی برای توزیع عادلانه امکانات و خدمات دارند، آماده کنیم. با داشتن یک شورای انقلابی و عدالتخواه و ضدفساد است که می‌توان به آینده‌ای بهتر برای شهر تهران امید داشت.

متقی‌فر با بیان اینکه مردم امروز نسبت به فساد افسارگسیخته و ناکارآمدی شهرداری های مناطق تهران معترض‌اند، گفت: شورای شهری که درک درستی از ساختارهای فسادزای شهرداری‌ها نداشته باشد، نمی‌تواند فرایندها و ساختارها را پالایش کند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در همین راستا "ائتلاف بزرگ برای مردم" فهرستی از جوانان خدوم، مومن، متخصص و کارآمد را تهیه کرده است تا انشاءالله شاهد پیروزی جریان انقلاب در این دوره از انتخابات شوراهای شهر باشیم.

وی افزود: نکته قابل توجه این فهرست این است که صلاحیت کاندیداهای این فهرست همگی از ابتدا تایید شده بود و هیچ کدام تحت تاثیر رایزنی‌ها و فضاهای مرسومی که جریان‌های قدرت و ثروت ایجاد می‌کنند، تایید صلاحیت نشدند.

متقی‌فر ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، قاطبه اعضای این فهرست را جوانان تشکیل می‌دهند که انشاءالله پس از پیروزی منشأ تاثیر و خدمات فراوان به مردم شریف تهران باشیم.

اسامی کاندیداهای این فهرست به شرح زیر است:

١_سیدمحمدرضا حسینی
٢_محمد خزاعی
٣_جعفر فرجی
۴_مجید حسینی
۵_علی عبدی
۶_حسین قرایی
٧_امیرجاویدپور
٨_هاشم داداش‌پور
٩_زهرا حیرانی شبانی‌پور
١٠_سمیه السادات حسنی‌حلم
١١_سیدمهدی زریباف
١٢_حامد عطاری
١٣_سیدمرتضی محمودی
١۴_اسماعیل احمدی
١۵_رضا پوریافر
١۶_نعمت‌اله حکیم
١٧_سیدمرتضی حسینی
١٨_حامد علامتی
١٩_عرفان خسرویان چم‌پیری
٢٠_عبداله دارایی
٢١_سیدمحمد موسوی گزافرودی

همچنین گزینه‌های مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تهران آیت الله اعرافی، آیت‌الله مصلحی و آیت‌الله دانش‌زاده مومن خواهند بود.

نظر شما