شناسهٔ خبر: 47758175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس علوم پزشکی اهواز:

هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است

دلال آلبوشهبازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است، گفت: منتظر ورود محموله واکسن به کشور هستیم تا ادامه واکسیناسیون انجام شود.

صاحب‌خبر -

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل ثبت اطلاعات اشتباه در سامانه، وضعیت کرونا در هندیجان و امیدیه قرمز اعلام شد که اطلاعات صحیح به مسئولان سامانه داده شد. گزارش‌ها و بازدیدها، تعداد بیماران را کمتر از حد قرمز نشان می‌داد بنابراین وضعیت رنگ‌بندی این شهرها اصلاح شد و از وضعیت قرمز خارج شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر به طور متوسط رورانه حدود ۱۰۰ بیمار جدید بستری در خوزستان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اظهار نگرانی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: همیشه زنگ خطر را اعلام می‌کنیم. وضعیت نارنجی، شکننده است و این اظهار نظر به معنی افزایش چشمگیر بستری‌ها نیست بلکه نگرانی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: به ویژه در هفته منتهی به انتخابات، بابت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تجمعات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و در نتیجه افزایش تعداد بیماران، نگران هستیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است، افزود: تاکنون ۲۰۹ هزار خوزستانی واکسینه شده‌اند و منتظر ورود محموله واکسن به کشور هستیم تا ادامه واکسیناسیون انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما