شناسهٔ خبر: 47756394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال؛

جذب مربی ایتالیایی در هیات مدیره استقلال تصویب شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست امروز در مورد مسائل مختلفی صحبت شد و یکی از مسائل گابریل پین بود که هیات مدیره اضافه شدن او به استقلال را تصویب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، امروز (یکشنبه) جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و «حجت نظری» پس از پایان این جلسه اظهار داشت: در نشست امروز در مورد مسائل مختلفی صحبت شد و یکی از مسائل گابریل پین بود که هیات مدیره اضافه شدن او به استقلال را تصویب کرد. علی نامداری نیز مسئول این کار شده است. 

وی در خصوص اختلافات بین هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما پرداخت معوقات بازیکنان است که امروز تصمیماتی درباره آن گرفتیم و به طور قطع اتفاقاتی در مورد این مسائل خواهد افتاد. در حال حاضر موضع ما حل مشکلات بازیکنان و کادر فنی است که همه با هم باید این مسائل را حل کنیم. در این مسیر همه با هم در تلاش هستیم و مدیرعامل هم زحمت می کشد تا در دیدارهای آینده  و به خصوص در بازی با پرسپولیس در جام حذفی نتیجه خوبی بدست آوریم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد خواسته های فرهاد مجیدی گفت: بیشتر درخواست های مجیدی دستیار ایتالیایی وی و همچنین بازیکنان مدنظر وی در فصل آتی و همچنین مطالبات بازیکنان است. قرار است سرمربی تیم در خصوص لیست فصل بعد با مهدی عبدیان تعامل لازم را داشته باشد. با توجه به اینکه لیستی هنوز ارائه نشده است فعلا صحبتی نمی‌کنم.

وی در خصوص پرداخت معوقات شیخ دیاباته و هرویه میلیچ اظهار داشت: معوقات این ۲ بازیکن جدا است و در حال تامین منابع هستیم تا زودتر این تعهد را عمل کنیم. در مورد پرداخت معوقات بازیکنان  تفاوتی بین خارجی‌ها و داخلی نیست و پرداخت مطالبات آنها در دستور کار قرار دارد.

نظری در خصوص وضعیت زمین تمرین تیم استقلال گفت: در مورد زمین برنامه ریزی‌هایی شده که استقلال زمین تمرین جداگانه داشته باشد. ما در حال تلاش هستیم و امیدواریم فصل بعد این مشکل خانه به دوشی را نداشته باشیم. در این حوزه هم نامداری و هم مدیرعامل و هیات مدیره تلاش می‌کنیم که این مشکل حل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما