شناسهٔ خبر: 47755264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

۲۸ خرداد سرفصل جدیدی برای ملت ایران خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون شک ۲۸ خرداد سرفصل جدیدی برای ملت ایران خواهد بود و بسیجیان باید برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار علیرضا سلیمانی عصر امروز در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج سنندج اظهار کرد: تاریخ و سرگذشت مسلمانان را می توانیم به قبل و بعد از انقلاب اسلامی تعریف کنیم.

وی افزود: ضعف و سستی و بی تفاوتی مسلمانان نسبت به یکدیگر در قرن گذشته موجب تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی در فلسطین شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در ۵۰۰ گذشته جهان اسلام مورد تاخت و تاز دشمنان بوده است اما امروز جهان اسلام در سایه فداکاری های ملت ایران به مسیری عزتمند رهنمون شده است.

سردار سلیمانی افزود: زمانی آرزو داشتیم یک سنگ از سوی فلسطینیان به یک صهیونیست برخورد کند اما ماه رمضان امسال شاهد موشک باران شهرها و نقاط حساس سرزمین های اشغالی توسط مجاهدان فلسطینی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات سیف القدس همه دنیا صدای شکستن استخوان های صهیونیست ها بودند و این مسیر عزتمند روز به روز پرقدرت تر از همیشه ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سرزمین ایران برای حل مسائل ملت ایران بود و دشمنان می دانستند که انقلاب اسلامی چه جبهه ای را گشوده است لذا در این ۴۲ سال تمام امکانات و تجهیزات خود را برای جلوگیری از مسیر عزتمند ایرانیان به کار گرفته اند.

سردار سلیمانی افزود: لیبرالیسم هم به زودی همچون کمونیسم در هم خواهد پیچید و تنها نیاز به یک تلنگر کوچک از سوی جهان اسلام دارد.

وی خاطرنشان کرد: غرب امروز دچار بحران راهبردی شده است و این مهم را خود اندیشمندان غربی بیان می کنند.

سردار سلیمانی افزود: ملت ایران بیش از ۴۲ سال است که در حال نبرد است و جنگ تحمیلی هشت ساله را پشت سر گذاشتند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران در حال تبدیل شدن به یک الگوی جهانی است و بسیج باید پیش قراول ملت ایران در تمامی میدان ها باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قرارگاه های محله اسلامی با محوریت بسیجیان باید تا تحقق مردم سالاری اسلامی و تحقق جامعه اسلامی از تلاش نایستند.

سردار سلیمانی افزود: ما در کشور دارای منابع زیرزمینی بسیاری هستیم و ظرفیت های تجاری و صنعتی و تولیدی بسیاری داریم که اگر این ظرفیت ها بالفعل شود مردم ما مشکل معیشتی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف علم و فناوری دارای رتبه های برتر جهانی هستیم و حرف های بسیاری برای گفتن داریم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج هدفی جز پیاده سازی گام دوم را دنبال نمی کند.

وی افزود: مردم در همه امور باید سالار خود باشند و در این راستا بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پایگاه های مقاومت باید دامنه فعالیت های خود را آنقدر گسترش دهند که با مسئله محوری برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

سردار سلیمانی از علما و روحانیون خواست که به عنوان هدایت گر قرارگاه های محله اسلامی مردم را در مسیر عزت آفرینی و خودکفایی رهنمون کنند.

وی افزود: امکانات ما از همه کشورها بیشتر است لذا نباید با این امکانات دارای مشکلات بیشتر باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود بر نقش آفرینی همگانی و احساس مسئولیت همه بسیجیان در راستای اصلاح امور و رفع مشکلات تأکید کرد.

سردار سلیمانی افزود: ما باید هدف گذاری درستی داشته باشیم و به سمت حل مشکلات مردم قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که با مجلس شورای اسلامی انجام داده ایم ان شاالله بسیج پرچمدار محرومیت زدایی در کشور خواهد بود و در این مسیر به کردستان نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

سردار سلیمانی از تلاش های بسیجیان کردستان به ویژه شهرستان سنندج در اجرای طرح شهید سلیمانی و رزمایش های کمک های مومنانه تقدیر کرد.

وی افزود: تاریخ دولت های ایرانی با نقش آفرینی مردم کردستان شکل گرفته است و نقش مردم این خطه از میهن اسلامی در اعتلای فرهنگ ایران اسلامی ویژه است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی جنگ اقتصادی با دشمنان است و تا به حال در مقابل مقاومت ملت ایران شکست خورده اند.

وی افزود: بدون شک ۲۸ خرداد سرفصل جدیدی برای ملت ایران خواهد بود و بسیجیان باید برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وجه اصلی جمهوریت است و اگر مشارکت ما پایین باشد بهانه دست دشمن خواهیم داد که توطئه‌های بیشتری در فضای مجازی علیه ما سازماندهی کنند.

وی افزود: ما امروز با تکیه بر قدرت ملت ایران و توانمندی جوانان بر مشکلات غلبه کنیم چرا که در جاهایی که به منویات امام راحل و مقام معظم عمل کردیم در سطح جهانی الگو هستیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: ان شاالله پس از انتخابات ۲۸ خرداد همراه دولت انقلابی برای توسعه اقتصادی و رفع دغدغه های معیشتی مردم تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم سنندج پیش قراول محله اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

در ادامه این همایش نیز سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج به ظرفیت های علمی، فرهنگی، جهادی و خیرخواهانه بسیجیان این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از یک سوم جمعیت استان کردستان در شهرستان سنندج ساکن هستند و به همین دلیل حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان رسالت خطیری بر عهده دارند.

در ادامه این همایش چند نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سنندج به بیان دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما