شناسهٔ خبر: 47743743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کی‌روش لبخند می‌زند، اما هنوز گلایه دارد (عکس)

مهاجم برزیلی سپاهان که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر در حضور مربی دیگری به جز امیرقلعه نویی سپری می کند، این روزها به یک نیمکت نشین کامل تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش در ابتدای لیگ هفدهم به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست و در شرایطی که حضور او در فوتبال ایران با قوانین آن مقطع سازمان لیگ همخوانی نداشت، علی رغم نمایش ضعیف در نیم فصل اول، در نیم فصل دوم یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود و توانست با 9 گل مسابقه را با نائب قهرمانی ذوب آهن خاتمه دهد و هنوز هم گاهی امیرقلعه نویی در مصاحبه های خود نسبت به هجمه ای که علیه جذب این بازیکن وجود داشت، کنایه می زند.


کی روش در لیگ هجده درخشان بود و توانست با 16 گل در کنار شیمبا آقای گل مسابقات شود، ولی به دلیل اینکه سپاهان در مسابقات جام حذفی بود و مراسم برترین های لیگ به صورت همزمان با مسابقه شاگردان امیرقلعه نویی برگزار شد، هنوز هم از دست مسئولان سازمان لیگ دل خوشی ندارد.


در لیگ نوزدهم باز هم کی روش مهاجم اول و انتخاب اول امیرقلعه نویی بود، و تا وقتی مانند دیدار رفت برابر پرسپولیس گلزنی می کرد، حال سپاهان هم خوب بود ولی او رفته رفته با افت روبرو شد و امیرقلعه نویی هم روزهای سختی را با طلایی پوشان به خصوص در هفته های اخیر که تیمش دچار بحران شده بود، تجربه کرد.

 


با پایان فصل امیرقلعه نویی از سپاهان جدا شد، ولی با توجه به قانون منع جذب خارجی ها، استنلی کی روش تنها می توانست در اردوی طلایی پوشان بماند. او ماند و در روزهای ابتدایی حضور شماره 4 سابق سپاهان، انتخاب اول او بود ولی رفته رفته این سجاد شهباززاده بود که بیشتر مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و توانسته در پایان هفته 23 ام 17 بار گلزنی کند و این در حالی است که استنلی کی روش تنها یکبار در مقابل نساجی مازندران در طول لیگ بیستم گلزنی کرده است.


با تمام این ها اما استنلی کی روش همچنان به مانند یک فوتبالیست حرفه ای و پرانرژی در تمرینات سپاهان ظاهر می شود و امیدوار است روزهای خوبی که در لیگ 18 داشت، بار دیگر تکرار شود.

نظر شما