شناسهٔ خبر: 47733435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

یورو ۲۰۲۰؛

بلژیک - روسیه؛ نخستین جدال شیاطین سرخ در غیاب دی بروینه

دومین دیدار گروه B امشب از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ از گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امشب از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های بلژیک و روسیه در اولین دیدار خود به مصاف هم می‌روند.

در همین رابطه ادن هازارد ستاره تیم ملی بلژیک گفت: قرار نیست از ابتدا در بازی باشم تا به هر قیمتی نشان داده باشم که آماده هستم. معتقدم به زودی همان حس خوب را در پاهایم حس خواهم کرد. درمان خوب بوده ولی نیاز دارم دو یا سه بازی متوالی به میدان بروم. برابر روسیه از ابتدا در بازی نیستم و اگر هم باشم، مطمئن باشید تفاوت‌ها را رقم نمی زنم. حتی در نیمه دوم هم وارد زمین شوم نیز نمی‌توانم کار چندان خاصی انجام دهم.

بلژیک؛ تیم مدعی

بلژیکی ها آنقدر ستاره دارند که آنها را جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی در نظر بگیریم. حضور روملو لوکاکو، کوین دیبرونه، آدم هازارد، ویتسل و...  بلژیک را به یکی از خطرناک ترین تیم های جام تبدیل کرده است. تیم اول رنکینگ فیفا در این سال ها آنقدر خوب بوده که هوادارانش توقع رسیدن این تیم به فینال را دارند. مشکل اصلی شاگردان روبرتو مارتینز مصدومیت های پی در پی است که ممکن است در ادامه مسابقات گریبان آنها را بگیرد مشکلی که از همین دیدار نخست مشاهده شده است و آنها در دیدار برابر روسیه دی بروینه و ویتسل را در اختیار نخواهند داشت. حالا باید دید روسیه می‌تواند از فرصت نبود بازیکنان کلیدی بلژیک استفاده کند و برنده بازی باشد یا خیر؟

روسیه؛ به دنبال جبران ناکامی‌

روس‌ها در این جام به دنبال این هستند تا با استانیسلاو چرچسوف علاوه بر تکرار عملکرد خوب جام جهانی با صعود به مرحله حذفی خاطره ناکامی دوره قبلی را پاک کنند. روسیه اگر در دیدار امشب بتواند از غیبت ستاره های بلژیک استفاده کند و از این تیم امتیاز بگیرد شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش خواهد داد.

به زبان آمار

-تیم های بلژیک و روسیه تا کنون در ۹ دیدار رودررو به مصاف هم رفته اند که بلژیک ۵ مرتبه پیروز شده، ۵ بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته و ۵ دیدار را هم روسیه برده است.

-روسیه در ۵ دیدار اخیر انتخابی یورو ۲۰۲۰ تنها یک بار شکست خورده است.

-روسیه در سه مصاف اخیر خود مقابل بلژیک حداقل ۳ گل دریافت کرده است.

-بلژیک در ۹ مسابقه اخیر خود شکست نخورده است.

-آخرین برد روسیه در جام ملت‌های اروپا به ۹ سال قبل برمی‌گردد که موفق شد در یورو ۲۰۱۲ جمهوری چک را ۴ بر ۱ شکست دهد.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود. قضاوت این مسابقه نیز بر عهده آنتونیو متئو اسپانیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما