شناسهٔ خبر: 47733256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت شفاف سازی در شورا و شهرداری بوشهر

کارشناس مسایل شهری با تاکید بر شفاف سازی در شورا و شهرداری اظهار داشت: ایجاد اتاق فکر و اطلاع‌رسانی به عموم به صورت فصلی و دوره‌ای یکی از کاربردی‌ترین راه شفاف‌سازی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تاکید بر شفاف سازی در شورا و شهرداری اظهار داشت: ایجاد اتاق فکر و اطلاع‌رسانی به عموم به صورت فصلی و دوره‌ای یکی از کاربردی‌ترین راه شفاف‌سازی خواهد بود. 

کارشناس مسایل شهری بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و ساخت کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی می‌تواند در معرفی بوشهر کارساز باشد. 

حسینی با تاکید بر تقویت نیروی انسانی دایره حقوقی شهرداری و به کارگیری نیروهای توانمند و امین در این بخش در راستای احقاق حق و حقوق شهرداری اضافه کرد: برگزاری جلسه و نشست با ادارات و نهادهای مرتبط با موضوع مثل اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و ایجاد زمینه و شرایط جلب و جذب مشارکت مردم و ادارات و سرمایه‌گذاری در راستای بومی‌سازی ساخت و سازها یکی از راه‌های تقویت مدیریت شهری است. 

وی تصریح کرد: بوشهر دارای دو تیم فوتبال مطرح شاهین و ایرانجوان بوده که باید به جهت احیاء آنان تدابیر و برنامه ریزی خاص و عادلانه کرد، نه اینکه یه تیم سرشار از اعتبار باشد و یک تیم در فلاکت بسر ببرد. 

وی اضافه کرد: در استان بوشهر هیات‌های متعدد ورزشی وجود داره و انصاف نیست حق آنان ضایع و در جای دیگری هزینه شود. 

کارشناس مسایل شهری افزود: یکی از برنامه‌های متناسب‌سازی مبلمان شهری علی الخصوص پیاده‌روها و عرض خیابان‌ها و ورودی ادارات و نهادها در خور وشان معلولین و جانبازان خواهد بود. 

حسینی با اشاره به اینکه شهروند سالم و با نشاط در شهر سالم خواهد بود گفت: فضای سبز در شهر یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزار نشاط و شادابی است. 

وی افزود: ایجاد فضای سبز و بوستان و پارک محله‌ای تاثیرات بسیار ارزنده و اثر بخشی در اخلاق و کاهش آسیب در شهر و در بین شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما