شناسهٔ خبر: 47723644 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

همه ما برای داشتن و ساختن لحظات به یاد ماندنی حتما از یک آهنگ استفاده میکنیم! با توجه با لحظه های شاد یا غمگین یا عاشقانه ممکن است آهنگ هایمان متفاوت باشد و طبیعتا انتخاب ها متفاوت خواهد بود … ما در این مقاله چند مطلب برای دانلود آهنگ های شاد برای لحظات شاد به شما پیشنهاد میدهیم و امیدواریم همراهمان باشید …

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شادی کردن و شاد بودن در زندگی ما انسانها تاثیرات فوق مثبتی دارد، از کمک برای تفکر دقیق و تصمیم گیری بهتر تا مبارزه با بیماری ها و حال بد، همه ما برای گذراندن زندگی از مناسبت های مختلفی برای شاد بودن استفاده میکنیم ( مثل جشن تولد، سالگرد ازدواج، جشن به دنیا آمدن نوزاد، جشن فارغ التحصیلی و رسیدن به اهداف و آرزوها و جشن ولادت امامان و معصومین و …).
مطمئنا این لحظات شاد برای بالا بردن کیفیت زندگی بسیار موثر خواهد بود، بعضی از فواید شاد بودن که دانشمندان با سالها تحقیق به نتایج آن دست یافته اند عبارت است از:

• شاد بودن ناتوانی‌ های جسمی و بدنی را کاهش میدهد
• شاد بودن به سلامت مغز کمک می کند
• شاد بودن محرکی قوی برای رشد ارتباطات عصبی مغز است
• شاد بودن باعث بهبود قابلیت‌ های شناختی و افزایش بهره‌ وری مغز و تمرکز میشود
• شاد بودن قابلیت تجزیه و تحلیل مغزمان را افزایش میدهد
• شاد بودن سبب بهبود تمرکز و قدرت حافظه می‌گردد
و از همه مهمتر شادی سبب افزایش طول عمر میشود

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

ما در وبسایت اینترنتی دانلود آهنگ سویل موزیک چند مجموعه برای دانلود موزیک های شاد آماده کرده ایم تا شما بتوانید در موقعیت ها و مناسبت های خاص از آنها استفاده کنید، مجموعه اولی که معرفی میکنیم دانلود آهنگ شاد گلچین است که تمام قطعات منتشر شده در آن از خوانندگان مجاز داخل کشورمان است و همه آثار با بهترین کیفیت و پخش آنلاین درج شده تا بتوانید به آسانی به همه آنها دسترسی داشته باشید.

در این سلکشن از آهنگ های خواننده هایی مثل آقایان محسن ابراهیم زاده، آرون افشار، اشوان، امو بند، امید حاجیلی، بهنام بانی، حامد همایون، حمید هیراد، راغب، رضا بهرام، سامان جلیلی، سینا درخشنده، علیرضا طلیسچی، ماکان بندف فریدون آسرایی، محسن یگانه، مسعود صادقلو، میثم ابراهیمی و یوسف زمانی و … استفاده شده و به صورت گلچین و منتخب در اختیار شما میباشد.

دیگر مطلب منتشر شده در سویل موزیک مجموعه دانلود آهنگ شاد مازندرانی میباشد که آن را با آثار بهترین خوانندگان محبوب و پر طرفدار اهل مازندران گلچین نموده ایم، این مجموعه علاوه بر شاد بودن و انرژیک بودن باعث پاسداشت زبان زیبای مازندرانی میگردد، ما در رسانه سویل موزیک همه تلاش خود را میکنیم تا آهنگ های محلی تمام نقاط کشور را با کیفیت عالی در دسترس مخاطبین قرار دهیم.
در این پست ویژه صدای خوانندهایی همچون آقایان ابی عالی، میلاد قربانی، بهزاد صفایی، جهانبخش کرد، جواد نکایی، رضا کرد، علی حمیدی، مجید حسینی و نیما مهدوی و علی میر رضایی و … را خواهید شنید که امیدواریم بپسندید.

آخرین پست که به شما معرفی خواهیم کرد مجموعه محلی دیگری است با عنوان دانلود آهنگ شاد گیلکی که آن هم همانند مطلب قبلی با خوانندگی هنرمندان محلی گیلان همچون امیرحسین نوشالی ، ایمان فلاح، بیژن لرد، دانیال جوان، فرامرز محجوب، گروه رستاک و آقایان ناصر وحدتی و محمد عذرخواه میباشد …

برای انتخاب و انتشار تمام این قطعه ها ساعت ها وقت صرف شده تا شما بتوانید به بهترین موزیک های شاد دسترسی کاملی داشته باشید و بتوانید خاطرات و لحظات شادی بسازید و همیشه به یاد آنها باشید.

سویل موزیک SevilMusic.Com مجموعه های دیگری هم پیش از این منتشر کرده که با توجه به مناسبت یا حال و هوا حس خود میتوانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید و غرق در موسیقی بینهایت شوید.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما