شناسهٔ خبر: 47716213 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

زمین لرزه ای به قدرت 5,5 ریشتر چچن را لرزاند

بر اثر این زمین‌لرزه خسارات سنگینی به راه‌های ارتباطی در این كشور به وجود آمده است، ‌به‌طوری كه به راحتی نمی‌توان به مناطق صعب‌العبور كمك‌ رساند

صاحب‌خبر -
سرویس روسیه/خبرگزاری آران
خبرگزاری آران / سرویس روسیه : احمد خیخانوف معاون اول رییس اداره وزارت حوادث غیر مترقبه فدراسیون روسیه در چچن به خبرنگاران اطلاع داد که بنا به گزارشات اولیه قدرت زمین لرزه ای به قدرت 5,5 ریشتر در چچن رخ داده  که در اثر آن یک نفر نیز کشته شده است.
به گزارش خبرگزاری آران به نقل از راشین نیوز ، به گفته وی بیشترین خرابی های در منطقه کورپالایف شهر گودرمس رخ داده است. هم اکنون مامورین وزارت حوادث غیر مترقبه در این منطقه مشغول امداد رسانی شده اند.
«یاخا مخماتخاتزینیوا» وزیر راه منطقه چچن ـافزود: بر اثر این زمین‌لرزه خسارات سنگینی به راه‌های ارتباطی در این كشور به وجودآمده است، ‌به‌طوری كه به راحتی نمی‌توان به مناطق صعب‌العبور كمك‌ رساند.
وی یادآورشد: ‌١٢ تن از مجروحان این زمین‌لرزه درمنطقه دورافتاده گودرمه، شالی و كورچالوی، به علت نبود خدمات بهداشتی جان باختند.
علاوه بر این ‌٥٢ هزار نفر از سكنه سه منطقه درچچن بدون برق و منابع آبی كافی و خدمات بهداشتی هستند كه ارتش در حال تدارك كمك بهآن‌هاست.
«شوتا پوتیاشویلی» ـ سخنگوی وزیر كشور گرجستان ـدر این باره این زلزله، گفت: زلزله نسبتا گسترده كه سبب لرزش‌های محسوس در گرجستانشده، هیچ‌گونه خسارات و تلفات جانی را در بر نداشته است.
به گفته شاهدان عینی بعد از وقوع زمین لرزه ارتباط تلفن های همراه در این منطقه با مشکل مواجه شده است.
پایان پیام.

نظر شما