شناسهٔ خبر: 47708410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیرکل وفاق بحرین شهادت فعال سیاسی را در زندان تسلیت گفت

شیخ علی سلمان از داخل زندان رژیم آل خلیفه بحرین، شهادت «حسین برکات» زندانی سیاسی را که بر اثر کرونا جان سپرد، تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، دبیرکل جمعیت وفاق بحرین از داخل زندان، شهادت حسین برکات زندانی سیاسی را که بر اثر کرونا جان سپرد، تسلیت گفت.

پایگاه اینترنتی منامه پست نوشت: شیخ علی سلمان در بیانیه‌ای که دفتر او صادر کرد، اعلام کرد حسین برکات با قلبی مطمئن در راه دفاع از دین، کشور و حقوق مردمش شهید شد و مانند شمعی مسیر آزادگی و مطالبه حق را روشن می‌کند.

شیخ علی سلمان از جهانیان خواست از زندانیان سیاسی حمایت کنند تا همه آن‌ها بی قید و شرط آزاد شوند، چون فقط خواستار نجات کشورشان و حمایت از آن بوده اند.

علمای بحرین نیز در بیانیه‌هایی در حساب کاربری خود، شهادت حسین برکات را به علت ابتلا به ویروس کرونا تسلیت گفتند و آن را معلول اهمال پزشکی دانستند.

آن‌ها اظهار داشتند هزاران نفر دیگر مانند حسین برکات در معرض خطر هستند و این همان چیزی است که شیخ عیسی قاسم درباره آن هشدار داده بود.

حسین برکات زندانی سیاسی بحرینی روز چهارشنبه براثر ابتلا به ویروس کرونا در زندان و وخامت حالش در بیمارستان السلمانیه درگذشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما