شناسهٔ خبر: 47613480 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شروع به کار رسمی سرویس اشتراک Twitter Blue

توئیتر سرویس جدیدی را با قابلیت‌های بیشتر و کارآمدتر راه اندازی کرده که کاربران می‌توانند با خرید اشتراک از این سرویس بهره ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پاکت نو؛ شرکت توئیتر با انتشار بیانیه‌ای سرویس اشتراکی Twitter Blue را با ویژگی‌هایی مانند Undo Tweet و Reader Mode به صورت رسمی معرفی و راه اندازی کرد. کاربران همچنان می‌توانند به صورت رایگان از توئیتر استفاده کنند و قابلیت‌های خاصی از جمله ویرایش و اصلاح توئیت‌ها قبل از ارسال برای مشترکین این سرویس فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید

قابلیت‌های جدید در سرویس اشتراکی توئیتر

برای شروع، این سرویس برای کاربران کشور‌های کانادا و استرالیا فعال می‌شود. توئیتر قصد دارد با ارائه این سرویس و قابلیت‌های خاص آن، تجربه کاربران را در استفاده از این پلتفرم شخصی‌تر و واضح‌تر کند. حق اشتراک این سرویس برای کاربران کانادایی حدود ۲.۹۸ دلار و برای کاربران استرالیایی ۳.۴۴ دلار تعیین شد که با گذشت زمان ویژگی‌ها و مزایای بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شروع به کار رسمی سرویس اشتراک Twitter Blue

از دیگر ویژگی‌های سرویس Twitter Blue می‌توان به Bookmark Folder اشاره داشت که مشترکان این سرویس می‌توانند با استفاده از این ویژگی می‌توانند توئیت‌هایی که ذخیره شده بودند را سازماندهی کنند. همچنین مشترکان می‌توانند قبل از ارسال توئیت با استفاده از قابلیت Undo Tweet، پیش نمایش توئیت خود را مشاهده کرده و اگر نیاز به اصلاح داشت آن را ویرایش کنند.

شروع به کار رسمی سرویس اشتراک Twitter Blue

ویژگی دیگری که برای مشترکین سرویس جدید توئیتر در نظر گرفته شده، قابلیت Reader Mode است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند توئیت‌های طولانی را راحت‌تر بخوانند. این قابلیت برای رشته توئیت‌هایی که کلمات بسیار زیادی دارند کاربردی است و کاربران می‌توانند همه آن‌ها را کنار هم و در یک متن بخوانند. به علاوه کاربران مشترک سرویس Twitter Blue می‌توانند با استفاده از آیکون‌ها و تم‌های متفاوت و خاص، فضای توئیتر خود را شخصی سازی کنند.

شروع به کار رسمی سرویس اشتراک Twitter Blue

توئیتر در بیانیه‌ای که درباره این سرویس منتشر کرد گفت که قابلیت‌های جدید این سرویس از صفحه TwitterBlue در این شبکه اجتماعی اعلام می‌شوند. گفتنی است که هنوز درباره فعال شدن این سرویس در سایر کشور‌ها اطلاعاتی در دست نیست و توئیتر هم تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما