شناسهٔ خبر: 47602063 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرد

sammobile

صاحب‌خبر -

سامسونگ سیستم عامل بسیاری از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید ۱۱ آپدیت کرده؛ تازه‌ترین آن‌ها گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ – Galaxy Tab A 8.0 2019 مجهز به اس پن است.

انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ از شیلی و فیلیپین آغاز شد. نرم افزار جدید با شماره ورژن P205DXU5CUE3 رابط کاربری One UI Core 3.1 را نیز به همراه می‌آورد.

از تازه‌های این سیستم عامل باید به طراحی جدید محیط کاربری، حباب‌های گفتگو، مجوزهای یکباره، ارتقای Samsung Internet و Samsung Keyboard، طراحی بهتر صفحه Device Care و بهبود قابلیت‌های سلامت دیجیتال و کنترل والدین اشاره کنیم.

با این به‌روزرسانی، حافظه فعال دستگاه بهتر توزیع و فعالیت‌های پس‌زمینه محدود می‌شود. البته برخی ویژگی‌ها غیرفعال خواهند شد که می‌توانیم به انتقال فایل از طریق Wi-Fi Direct، اتصال به کروم‌کست از Smart View و دسترسی مستقیم به فایل‌های کارت SD از Dual Messenger اشاره کنیم.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی تب ای ۸ با قلم S Pen بیش از ۱.۶ گیگابایت حجم دارد و حاوی وصله امنیتی مه ۲۰۲۱ است. این باید آخرین آپدیت سیستمی تبلت باشد؛ چرا که پیش‌تر هم با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI Core 2.0 به‌روزرسانی شده بود.

نظر شما