شناسهٔ خبر: 47593643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتخابات بستر فرصت و تهدید برای ایران اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات زمینه‌ساز فرصت و تهدید برای ما و دشمنان است، گفت: دشمن از درون نظام علیه نظام فعالیت می‌کند که حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو راه برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام خمینی (ره) با مردم قیام کرد، انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند و جنگ را اداره کرده و پیروز شد.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اصل مردم هستند، عنوان کرد: مردم در برهه‌های مختلف پشتوانه نظام، انقلاب و ولایت فقیه بودند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل طوری عمل کردند که همه مردم در مبارزه با استکبار با همدلی به صورت واحد عمل کردند، گفت: امام خمینی (ره) پیکر‌ها را جدا، اما روح‌ها را یکی می‌دید و هدف یکسانی نظیر احیای حق و مبارزه با باطل را داشت.
بیگدلی با اشاره به روح خستگی ناپذیر و جوان امام خمینی (ره) با وجود کهولت سن عنوان کرد: امام جوانان را دوست داشت و امور را به آنان واگذار می‌کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم به ویژه جوانان و افزایش اعتماد به نفس آنان توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین ببرد، بیان کرد: این منش و رویه پس از رحلت ایشان توسط امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران انتخابات دارای دو مرحله پیش و پس از فتنه ۸۸ است، عنوان کرد: دشمنان پیش از فتنه ۸۸ هرچه تلاش کردند که مردم انقلابی و ولایی ایران را از حضور در عرصه‌های حساس و تاریخی کشور بازدارند نتوانسته و با شکست مواجه شدند بنابراین پس از انتخابات ۸۸ تاکنون، با تغییر راهبرد خود از طریق انتخابات، علیه انتخابات فعالیت می‌کنند.

بیگدلی تاثیر و نقش، ولی فقیه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تفکر مقام معظم رهبری همواره احترام به رأی مردم و تایید آن است که این مهم نشان دهنده مردم سالاری دینی است.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بستر انتخابات بستر فرصت و تهدید برای ما و دشمنان است، گفت: دشمن از درون نظام، علیه نظام فعالیت می‌کند که حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو راه برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر صحبت صادقانه و آگاهانه با مردم تاکید کرد و گفت: رای به تفکر حاج قاسم و افراد انقلابی زمینه ساز موفقیت در زمینه‌های حساس در کشور است.
 

انتخابات لبله القدر کشور است


در ادامه این مراسم، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را با تشکیل حکومت اسلامی و حمایت‌های ملت ایران توانستند به ثمر برسانند.

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد‌ماه یکی از رویداد‌های مهم سال‌جاری است، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور بوده و حضور حداکثری مردم یکی از مطالبات ایشان در این عرصه است.
وی با اشاره به اینکه خواص وظیفه دارند در میدان برای تبلیغ حضور حداکثری پای کار باشند، تصریح کرد: باید همگان را برای رای دهی تشویق کرد.
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات باید در امنیت و سلامت و با رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح برگزار شود، تاکید کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حمایت از نظام اسلامی محسوب می‌شود.
طهماسبی روز انتخابات را لیله‌القدر نظام اسلامی خواند و گفت: همانگونه که در شب قدر تقدیر انسان‌ها رقم می‌خورد، در انتخابات نیز آینده و سرنوشت مردم برای چند سال آینده رقم می‌خورد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه علاج درد مزمن کشور حضور پرشور و حضور عمومی و انتخاب اصلح در انتخابات است، گفت: امامان انقلاب همیشه تاکید بر حضور و انتخاب اصلح دارند.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به دست امام راحل و ادامه راه توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب باید گذشته را دیده و برای آینده برنامه‌ریزی کرد.
انتهای پیام/73009/ق

نظر شما