شناسهٔ خبر: 47569953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جنبش فلسطینی: تشکیلات خودگردان به جای هماهنگی با تل‌آویو، از مبارزان فلسطینی حمایت کند

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تأکید کرد که هدف صهیونیستها از بازداشتهای گسترده و روزانه، تضعیف جنبش مردمی و از بین بردن توانمندی آنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» نسبت به افزایش سرکوب و بازداشت مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای از سکوت تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال این تجاوزات انتقاد و تأکید کرد که این سکوت، شانه خالی کردن تشکیلات از مسئولیتهایش برای حمایت از مردم این کشور است.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، روشن است که هدف صهیونیستها از بازداشتهای گسترده و روزانه، تضعیف جنبش مردمی فلسطین و از بین بردن توانمندی آنان است.

جبهه دموکراتیک ادامه داد، صهیونیستها با این اقدامات در پی از بین بردن حرکت مردم فلسطین هستند، ولی فعالیتهای مربوط به مقاومت مردم علیه این رژیم به صورت هفتگی، در روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

به گفته این جنبش، اقدامات تل‌آویو، هدف قرار دادن سازمان یافته از سوی صهیونیستهاست تا بتوانند قوانین خود و سکوت کامل را درباره وضعیت کرانه باختری اعمال کنند.

در این بیانیه تأکید شد، آنچه صهیونیستها را تشویق می‌کند که به اقدامات سرکوبگرانه و بازداشتهای گروهی فلسطینیان ادامه دهند، سکوت تشکیلات نیست، بلکه پایبندی رام الله به هماهنگی امنیتی با صهیونیستهاست.

بر اساس این بیانیه، این اقدام تشکیلات خودگردان، فقط به ضرر منافع ملت فلسطین و خیزش ملی آن است، لذا رام الله باید هماهنگی امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را به صورت کامل متوقف کند.

در پایان این بیانیه تأکید شد، تشکیلات خودگردان به جای هماهنگی امنیتی با صهیونیستها، «در کنار مبارزان و فعالان مردم ما قرار گیرد و از آنان در برابر سرکوبهای اسرائیل و تجاوزات شهرک‌نشینان حمایت کند».

انتهای پیام/م

نظر شما