شناسهٔ خبر: 47567316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار قزوین:

اعضای شعب انتخاباتی قزوین در برابر کرونا واکسینه می‌شوند

فرماندار قزوین گفت: تمامی اعضای شعب انتخاباتی این شهرستان برای حفظ سلامت خود و رأی دهندگان واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی با اعلام این خبر افزود: در راستای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قزوین تمهیدات لازم اندیشیده شده تا همه عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می کنند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان افزود: حفظ جان و سلامت اعضای ستاد و شعبات انتخاباتی برای ستاد انتخابات شهرستان قزوین حائز اهمیت بوده چرا که این افراد با وجود خطراط ناشی از شیوع این ویروس، قاطعانه با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و قدم به قدم تمامی توان خود را برای برگزاری این رویداد ملی بکار گرفته‌اند، از همین رو واکسیناسیون این افراد طبق لیست موجود در سامانه در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قزوین قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: اعضا از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی آن می توانند تا قبل از برگزاری انتخابات نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۵۶ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی ستاد انتخابات این شهرستان پیش بینی شده است که همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به این شعبات در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کنند.

فرماندار قزوین افزود: با تدابیر از پیش تعیین شده رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در همه شعب اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی عوامل شعب الزامی است، لذا شهروندان با اطمینان خاطر می توانند به شعبات مراجعه کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

 

نظر شما