شناسهٔ خبر: 47518164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت الاسلام قمی:

مفهوم «تواصی به حق» و «تواصی به صبر» در جامعه امتداد یابد

گرگان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مفهوم متعالی تواصی به حق و صبر به واسطه مدیران تبلیغات باید در این منطقه به ثمر برسد و امتداد داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: این پنجمین سفر حقیر به گلستان طی دوران مسئولیت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: از تعارفات معمول که بگذریم، گلستان از نظر سرمایه های انسانی زرخیز و پرثمر است.

وی بیان کرد: آقای ولی نژاد از بهترین مدیران کل تبلیغات اسلامی کشور بوده و از این به بعد هم مشاور بنده در سازمان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خواهند بود.

قمی ادامه داد: گاهی از بسیاری کار و نبود وقت، سحرگاه برای تبادل نظر گفتگو می کردیم و امیدوارم از این به بعد هم مشاور خوبی برای آقای گرزین باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اولین مدیرکل تبلیغات را که قبل از معارفه دیدم آقای ولی نژاد بود و اولین بار هم که آقای گرزین را دیدم نیمه شبی در ایام سیل بود که هنگام خدمت به مردم اهل سنت با انرژی زیاد پیگیری فعالیت های گروه های جهادی منطقه بود.

وی خطاب به گرزین افزود: مفهوم متعالی تواصی به حق و صبر به واسطه باید در این منطقه به ثمر برسد و امتداد داشته باشد.

قمی ادامه داد: اولین امداد آن هم، دعوت به انتخابات است و البته در انتخابات هم متوقف نمی ماند و باید زنجیره ای از تواصی به حق و صبر تشکیل شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از ابزار رسانه باید درست بهره گرفت و با ظرفیت جوانان و بانوان برکات آن را برای استان هدیه آورد.

وی بیان کرد: انشالله خیر کثیری از ما به اهالی فرهنگ برسد و با برکات تلاش شما حاصل زحمات برکت برای مردم و شرمندگی برای دشمن باشد.

نظر شما