شناسهٔ خبر: 47510165 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسابقه «دختران آسمانی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

مسابقه «دختران آسمانی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) به همت امامزاده اسماعیل (ع) زرگنده برای سه گروه سنی دختران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده اسماعیل (ع) در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اقدام به برپایی مسابقه «دختران آسمان» کرده است.

این مسابقه برای سه گروه سنی در موضوعات مختلف طراحی شده است تا جمعی از دختران تهرانی امکان شرکت در این مسابقه سراسری را داشته باشند؛ به طوری که مسابقه شعرخوانی برای دختران زیر ۷ سال، ساخت جامدادی و وسایل و ملزومات تحصیلی برای دختران زیر ۱۴ سال و حفظ سوره مبارکه «انسان» ویژه دختران زیر ۲۵ سال پیش‌بینی شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از امروز می‌توانند کلیپ شعرخوانی یا ساخت ملزومات تحصیلی را تا ۱۹ خرداد برای خادمان آستان امامزاده اسماعیل (ع) یا به شماره ۰۹۱۲۲۴۹۱۲۸۶ ارسال کنند. در بخش ویژه دختران ۲۵ سال که حفظ یکی از سوره‌های قرآن کریم است، آزمون مجازی از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود و در روز میلاد آن حضرت همزمان با ۲۱ خرداد برگزیدگان معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس، امامزاده اسماعیل (ع) واقع در خیابان شریعتی، خیابان زرگنده است که به عنوان یکی از امامزاده‌های فعال استان تهران به شمار می‌رود. خادمان این آستان سال گذشته نیز در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) مسابقات مختلفی همچون وبلاگ نویسی و کتابخوانی برگزار کردند. همچنین  از ابتدای شیوع کرونا برای کمک به کادر درمان وارد عمل شده و اکنون نیز برای حمایت از خانواده‌های نیازمند فعال هستند.

انتهای پیام/

نظر شما