شناسهٔ خبر: 47498864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی:

پایانه مرزی خداآفرین بازگشایی می‌شود/تسهیل تردد محموله‌های وارداتی و صادراتی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان است

موج نیوز

استاندار آذربایجان شرقی از بازگشایی پایانه مرزی خداآفرین در آینده نزدیک و ساماندهی مشکلات مربوط به پایانه‌های مرزی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پور محمدی در جلسه ستاد تجارت فرامرزی استان با اشاره به اهمیت و نقش پایانه‌ها در توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های همسایه اظهار داشت: پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز که دروازه ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با اوراسیا محسوب می‌شوند، نقش مهمی در تحقق این موضوع و افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی با کشور‌های همسایه دارند.

 استاندار آذربایجان شرقی تسهیل تردد محموله‌های وارداتی و صادراتی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و عنوان کرد:  هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای بازگشایی مرز خداآفرین در آینده نزدیک نیز انجام شده است.

وی به برخی از مشکلات فعلی پایانه مرزی نوردوز اشاره کرد و ادامه داد: بعد از سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان و طرح موضوع ساماندهی و رفع مشکلات این پایانه مقرر شد که وزارتخانه، اعتبار ریالی قابل توجهی را به این موضوع اختصاص دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکلات پایانه مرزی نوردوز اضافه کرد: طرح ساماندهی و توسعه پایانه نوردوز ظرف دو هفته آتی، تدوین، تصویب و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از مدیران استانی  نظرات و دیدگاه‌های خود را برای حل مشکلات موجود در پایانه‌های استان مطرح کردند.

نظر شما