شناسهٔ خبر: 47489900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهرعلیزاده:

رشد تورم را در ۳ ماهه اول دولتم متوقف می‌کنم/ استفاده از نیرو‌های جوان و نخبه در کابینه‌ام

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم بتوانیم در ۲الی۳ ماهه اول تورم را متوقف کنیم بعد از آن ۱۰ تا ۱۵ درصد تورم فعلی را کاهش دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی در رسانه ملی، اظهار کرد: صحبت‌هایی که امروز مطرح شد درخصوص معیشت مردم، اشتغال مردم، جلوگیری از رانت و فساد، کنترل بودجه، ایجاد راهکار برای رفع بحران‌های موجود در زمینه اقتصادی، کاهش روند افزایش قیمت‌ها و ... بود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم ۱۴۰۰ که کار ما شروع می‌شود، حرکت جدی در تولید و اشتغال داشته باشیم، مسئله صادرات و بازار‌های صادراتی را از سر بگیریم، باید بازار‌های صادراتی را حفظ کنیم، بر روی بازار منطقه خیلی حساب کرده ام.

<div id="video-display-embed-code_14045222"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7772050/14045222?width=400&height=300"></script></div>

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در ۲.۳ ماهه اول تورم را متوقف کنیم بعد از آن ۱۰ تا ۱۵ درصد تورم فعلی را کاهش دهیم، گفت: کاهش تورم به عدد‌های پایین‌تر از جمله زیر ۱۰ یا تک رقمی کردن آن در ۴ سال اول زمان می برد، اگر طبق برنامه بی مشکل پیش رویم در انتهای ۴ سال اول تورم تک رقمی خواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: چرخه مدیریتی فعلی را بازخواهم کرد، چرخه‌ای که در حال حاضر موجود است با تمام احترام به مدیران فعلی، باید تغییر کند و نیرو‌های جوان را سرکار آوریم، از میان جوانان نخبه و باهوش که در مقاطع مختلف کار کرده اند را سرکار آوریم.

<div id="video-display-embed-code_14045227"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7772050/14045227?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

نظر شما