شناسهٔ خبر: 47473935 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تاکید وزیر صمت بر برند سازی طلای زرشوران تکاب

وزیر صنعت معدن و تجارت بر لزوم رعایت استاندارد‌های جهانی، برند سازی معادن طلای زرشوران تکاب تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برندسازی طلای استحصال شده از معدن طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان غربی باید در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای این واحد بزرگ صنعتی و معدنی قرار گیرد.

علیرضا رزم حسینی روز جمعه در بازدید از مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب گفت: معدن طلای زرشوران از بزرگترین معادن کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی برای توسعه دارد از این رو مدیران این مجتمع معدنی و صنعتی باید برند سازی طلای استحصال شده را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: تولید طلا در مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران باید با استاندار‌های جهانی و برندسازی انجام شود از این رو اجرای طرح توسعه این معدن بسیار ضروری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ظرفیت مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران می‌تواند بستر‌های توسعه منطقه‌ای پیرامون معدن طلا را فراهم کند، اظهار داشت: براساس سیاست‌های وزارت صمت، معادن در راستای توسعه متوازن منطقه‌ای فعالبت خواهند کرد و نباید به گونه‌ای باشد که طلا در معادن مناطق مختلف کشور تولید شود و اقدامات برندسازی و صنایع جانبی آن در سایر شهر‌ها از جمله قم و تهران صورت گیرد.
 
<div id="video-display-embed-code_387286" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/817746/387286?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما