شناسهٔ خبر: 47468972 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اینستاگرام تعداد لایک‌ها را بازگرداند

اینستاگرام و فیس بوک از سال گذشته پنهان کردن تعداد لایک‌ها را آزمایش کرده اند و این ویژگی در اواسط سال گذشته میلادی همه گیر رسمی شده است. اما امروز اینستاگرام فاش کرد که تعداد لایک‌ها را به حالت قبل برمی گرداند و کاربران می‌توانند بر آنچه می‌بینند و پیروانشان می‌توانند ببینند نظارت کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینستاگرام و فیس بوک از سال گذشته پنهان کردن تعداد لایک‌ها را  آزمایش کرده اند و این ویژگی در اواسط سال گذشته میلادی همه گیر رسمی شده است. اما امروز اینستاگرام فاش کرد که تعداد لایک‌ها را به حالت قبل برمی گرداند و  کاربران می‌توانند بر آنچه می‌بینند و پیروانشان می‌توانند ببینند نظارت کنند.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اینستاگرام گزینه لایک را به سرویس خود  بازمی گرداند و برای اطلاعات کاربران از این تغییرات، اکنون، اولین و مهمترین گزینه برای پنهان کردن تعداد همه پست‌ها در News Feed است.


پنهان کردن تعداد لایک‌ها به شما امکان می‌دهد تا بیشتر از محبوبیت یک پست خاص بر روی عکس‌ها و فیلم‌ها تمرکز کنید. تغییرات  را می‌توان در بخش جدید ارسال عکس‌ها در تنظیمات -> حریم خصوصی یافت و بلافاصله اعمال می‌شود.


اگرچه برخی از کاربران اینستاگرام این تغییرات را ناامیدکننده می‌دانند، اما برخی دیگر نیز از شمارش استفاده می‌کنند تا درک کنند که چه چیزی محبوب‌تر  است. سازندگان نیز در این مورد اختلاف نظر داشتند، بنابراین در نهایت پلتفرم تصمیم گرفت که آن را به عهده کاربران بگذارد.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما