شناسهٔ خبر: 47462617 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موافقت با نامزدی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی برای هیات مدیره‌های نظام پزشکی

معاون درمان وزارت بهداشت عضویت دستیاران تخصصی و فوق تخصصی به عنوان کاندیدا در هیات مدیره‌های نظام پزشکی را بلامانع اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و رییس ستاد مرکزی اجرایی انتخابات نظام پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور عضویت دستیاران تخصصی و فوق تخصصی به عنوان کاندیدا در هیات مدیره‌های نظام پزشکی را بلامانع اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ...

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و تقدیم احترام؛ با عنایت به سوالات مکرر هیات‌های اجرایی در خصوص تعیین تکلیف درخواست‌های همکاران رزیدنت و پیگیری‌های بعمل آمده؛ به استحضار میرساند به استناد نامه شماره ۴۰۰/۱۰۰/۱۱۸۸۵۷ مورخه ۱۴۰۰/۳/۵ ریاست محترم هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ثبت نام از رزیدنت‌ها (دستیاران تخصصی و فوق تخصصی) به عنوان کاندیدا در هیات مدیره‌های نظام پزشکی سراسر کشور بلامانع می‌باشد. خواهشمند است دستور فرمائید با اولویت خیلی فوری اقدامات مقتضی را جهت اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان و نیز هیات‌های های اجرایی آن دانشگاه / دانشکده معمول فرمایند.

دکتر قاسم جان بابایی

معاون درمان و رییس ستاد مرکز اجرایی انتخابات نظام پزشکی

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

نظر شما