شناسهٔ خبر: 47442595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشیدی: دوچرخه سواری ایران در المپیک هیچ امیدی ندارد

رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواری ایران در المپیک هیچ امیدی ندارد و در بازی‌های آسیایی هم شرایط سختی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رشیدی، رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برنامه‌های خود برای این فدراسیون، گفت: برنامه‌های زیادی برای این فدراسیون داریم. ما ۶ هدف را به عنوان اولویت‌های اصلی فدراسیون در نظر گرفته ایم. با توجه به این که یک چهره المپیکی داریم و بازی‌های آسیایی هم در پیش است، باید به سرعت اقداماتی را انجام دهیم.

او افزود: در بعد قهرمانی و همگانی باید کار‌هایی را انجام دهیم. فدراسیون دوچرخه سواری با تجهیزات سر و کار دارد و هزینه یک دوچرخه بسیار بالا است. ما در حال برنامه ریزی هستیم تا درآمدی پایدار برای فدراسیون داشته باشیم. با چند نفر از دوستان نیز در بخش اقتصادی مشورت‌هایی را انجام داده ایم. ما باید خودمان درآمد زایی کنیم، اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص این که کدام ورزشکار راهی المپیک می‌شود، پاسخ داد: فکر می‌کنم طی ۲ هفته آینده این موضوع را مشخص کنیم. بین ۲ ورزشکاری که در حال حاضر اسم آن‌ها یادم نیست، یک نفر مسافر توکیو می‌شود. دوچرخه سواری ایران در المپیک هیچ امیدی ندارد و در بازی‌های آسیایی هم شرایط سختی داریم.

او اضافه کرد: برای کسب مدال و سهمیه المپیک باید چند سال تلاش کرد و ما فعلا زمان این کار را نداریم. محدودیت زمان به هیچ وجه توجیه کننده نیست و به عنوان کارشناس ورزش این موضوع را مطرح کردم. به هیچ وجه شعاری که مردم و ورزشکاران از آن خوششان بیاید، نخواهم داد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما