شناسهٔ خبر: 47439161 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف ۴۰۲ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان/ درگیری تکاوران پلیس با قاچاقان مسلح مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 402 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان "خاش" با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار "احمد طاهری"  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی شهرستان سراوان به شهرستان مذکور دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه سواری زانتیا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور"سراوان -خاش" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس با سرعت عمل خود 3 نفر از قاچاقچیان رادستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها مقدار 402 کیلو و 350 گرم انواع مواد مخدر، شامل 230 کیلو  و 550 گرم تریاک تریاک و 171 کیلو 800 گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 25 فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند.

نظر شما