شناسهٔ خبر: 47318970 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتباطات تلفن ثابت در اهواز پیش به سوی توسعه

سرپرست مدیریت مخابرات اهواز علت ایجاد اختلال در تلفن مشترکان ثابت را اجرای عملیات توسعه و بهینه سازی در مرکز تلفن ثابت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

عباس عباسی زاده سرپرست مدیریت مخابرات اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه عملیات بهینه، نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز امام خمینی (ره) شهرستان اهواز با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی از روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با همکاری تلاشگران فنی عرصه ارتباطات آغاز می شود.

او افزود: با شروع این عملیات خطوط تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان واقع در حد فاصل خیابان های جهانیان تا نادری شرقی و حد فاصل خیابان های کرمی خراط تا شریعتی به مدت ۷۲ ساعت مختل خواهد شد.

عباسی زاده ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان تا اتمام عملیات توسعه و رفع اختلال از خطوط تلفن ثابت مشترکان اظهار داشت: همچنین یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه امسال نیز به منظور نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز گلستان این کلانشهر با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی عملیات توسعه و بهینه سازی انجام شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما