شناسهٔ خبر: 47314230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آهنگران،مدیرعامل منطقه آزاد کیش :

مشکل «زمین» تیم ملی در کیش حل شد/ اسکوچیچ از شرایط راضی بود

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از حل مشکل کیفیت زمین محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی خردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|  تیم ملی فوتبال ایران روزهای 4 تا 11 خرداد اردوی آماده سازی خود برای حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود امکانات این جزیره از جمله زمین چمن آن برای برگزاری این اردو شرایط مناسبی ندارد اما تلاش ها برای بهبود شرایط صورت گرفته است.

 

به گزارش مهر، جعفر آهنگران مدیرعامل منطقه آزاد کیش به آخرین وضعیت امکانات ورزش جزیره برای برگزاری اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: اخیراً بازدیدی از این زمین‌ها داشتم و هم در زمین شماره یک و هم زمین شماره دو مشکل به طور کامل برطرف شده است.

 

آهنگران ادامه داد: در بازدیدی هم که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از این زمین ها داشتند عنوان شد که مشکلی برای برگزاری تمرینات تیم ملی وجود ندارد. براساس برنامه ریزی صورت گرفته زمین ها قبل از برگزاری اردوی تیم ملی آماده خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در حال نهایی کردن تفاهم نامه‌ای با فدراسیون فوتبال هستیم تا مجموعه ورزشی المپیک کیش را در اختیار این فدراسیون قرار دهیم.

 

مدیرعامل منطقه آزاد کیش تاکید کرد: اگر هماهنگی‌های لازم توسط فدراسیون فوتبال انجام شود ما می‌توانیم دوره‌های آمادگی تیم‌های حاضر در جام جهانی را در جزیره کیش برگزار کنیم تا کشورهایی که نزدیک به جزیره هستند بتوانند اردوی خود را در این جزیره برگزار کنند.

نظر شما