شناسهٔ خبر: 47306422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

استقلال باید از ذوب‌آهن بترسد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم برای بازی مقابل ذوب آهن و ضد حملات حریف هشدار داد.

صاحب‌خبر -

حسین فرزامی با اشاره به شرایط استقلال بعد از باخت در دربی گفت:: آبی پوشان در دربی شکست را پذیرا شدند. دیداری که می توانست یک امتیاز برای استقلال داشته باشد اما اشتباه مدافعان و داوری باعث شد که آبی ها به یک امتیاز هم نرسند. استقلال باید آن بازی را به خاطره ها بسپارد. دربی تمام شده است. اگرچه عواقب آن به دلیل حاشیه های پایانی بازی همچنان باقی مانده و گریبان دو تیم را گرفته است اما استقلال باید آن دیدار را فراموش کرده و خود را آماده بازی برابر ذوب آهن کند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: شرایط برای آبی پوشان در لیگ برتر سخت شده است. با توجه به اختلاف امتیازی که بین سپاهان و استقلال به وجود آمده، مشکل است که آبی ها بتوانند در لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کنند. بهترین راه برای مجیدی و بازیکنانش جام حذفی است که می توانند با دو پیروزی دیگر فینالیست شوند.

فرزامی در مورد شرایط این روزهای ذوب آهن تصریح کرد: ۱۰ روز پیش در لیگ برتر ذوب آهنی ها توانستند استقلال را با شکست بدرقه کنند. در آن دیدار هم مدافعان استقلال دچار اشتباه شده و اجازه گلزنی به حریف دادند اما برای استقلال این بازی با آن دیدار متفاوت است. مجیدی می داند اگر در این دیدار شکست بخورد، هم جام حذفی را از دست داده و هم مورد انتقاد شدید هواداران و منتقدان قرار خواهد گرفت. فصل گذشته مجیدی تا فینال جام حذفی پیش رفت اما در دیدار نهایی بازی را به تراکتور سازی واگذار کرد.

وی افزود: سرمربی استقلال می داند که اگر قهرمان نشود شرایط برای او مشکل خواهد شد. بنابراین هم او و هم بازیکنانش باید تمام تمرکزشان را برای پیروزی برابر ذوب آهن گذاشته تا بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.

فرزامی خاطرنشان کرد: ذوب آهنی ها با مجتبی حسینی توانستند بازی های خوبی از خود ارائه دهند. آنها در کار تدافعی تبحرخاصی دارند و بیشتر چشم به ضد حملات دارند تا همانند بازی گذشته از این طریق مقابل استقلال به پیروزی برسند. مجیدی هم باید هوشیار باشد که اسیر ضد حملات نشود تا بتواند در پایان این دیدار که احتمال دارد به وقت اضافه و پنالتی هم کشیده شود، برنده این جدال حساس باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان و درخصوص حواشی که فوتبال ما را زیر سوال برده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه فوتبال ما حاشیه هایش تمام شدنی نیست. فوتبالیست های ما قبل از اینکه به دنبال پول حرفه ای باشند، باید تفکرات حرفه ای داشته باشند. در چند سال گذشته شاهد بوده ایم که در پایان برخی بازی ها درگیری های شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم رخ می دهد. در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال هم صحنه های زشت به وجود آمد که امیدوارم کمیته انضباطی و مسئولان با خاطیان این اتفاق برخورد جدی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین صحنه های زشتی در فوتبالمان نباشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما