شناسهٔ خبر: 47303950 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علم البرزی‌ها لوازم خانگی را هم به سخن می‌آورد!/ صدای خوش خودکفایی

یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز فناوری مورد نیاز برای مدیریت هوشمند لوازم خانگی را طراحی و تولید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد فناوری‌های مورد نیاز برد‌های تخصصی(هوشمندسازی) لوازم خانگی در کشور را طراحی و تولید و بسیاری از صنایع کشور را در زمینه برد‌های الکترونیکی بی نیاز کند.

کیومرث نجف وند، مدیرعامل شرکت نوران سازه مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: این شرکت یک واحد فناور در زمینه تولید برد‌های الکترونیکی مختلف بویژه برد‌های لوازم خانگی است و توانسته نه تنها دانش تولید برد‌های الکترونیکی لوازم خانگی را بومی کند، بلکه به سفارش بازار و با همکاری واحد تحقیق و توسعه خود، طراحی و تولید برد‌های الکترونیکی و تخصصی را نیز انجام دهد.

او که به همراه همسر خود به عنوان زوج موفق در حوزه کارآفرینی در زمینه تولید برد‌های الکترونیکی فعال است، افزود: در سال ۱۳۹۵ شروع به طراحی برد‌های لوازم خانگی کردیم. در همان زمان یکی از کمپانی‌های وارد کننده جاروی شارژی با مشکل خرابی برد‌های این محصولات مواجه شده بود و توانایی واردکردن برد‌ها را هم نداشت، زیرا خط تولید این برد‌ها در خارج از کشور متوقف شده بود.

نجف وند گفت: ما به محض اطلاع از این موضوع از طریق یکی از دوستان با این شرکت همکاری و این بردهارا برای آن‌ها طراحی و تولید کردیم و در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم که به دانش و تکنولوژی مورد نیاز در زمینه طراحی و تولید برد‌های الکترونیکی دست یافته ایم که می‌تواند برای صنعت رو به رشد لوازم خانگی در کشور بسیار موثر و حیاتی باشد.

او با بیان تجربیات و تشریح شکست‌ها و موفقیت هایش، افزود: شرکت نوران سازه توانست با سه شرکت بزرگ و مادر در حوزه صنایع لوازم خانگی در زمینه طراحی، تولید و کاربرد برد‌های الکترونیکی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد و توانسته ایم آرام آرام دست کشور‌های خارجی را از بازار ایران کوتاه و خودمان سازنده محصولات و کالا‌های مورد نیاز در کشور باشیم و از خروج هزاران دلار ارز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/د.خ

برچسب‌ها:

نظر شما