شناسهٔ خبر: 47302956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز گرامیداشت مقاومت، ایثار و پیروزی، وبینار تجلیل از فاتحان خرمشهر به صورت کشوری برگزار و از خانواده‌های شهدای خرمشهر، جانبازان و فرماندهان این عملیات بزرگ تجلیل می‌شود.

وی گفت: حضور نمادین برسر مزار شهدای سوم خرداد و افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف نیز به مناسبت سوم خرداد در استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به آغاز پخش سریال شهید شهریاری همزمان با سوم خرداد در شبکه‌های ملی، بیان داشت: دیدار نمادین با خانواده‌های شهدا و تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و مصلی‌ها در صورت اقامه نماز جمعه از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا نمایشگاه عکس نیز در مصلی‌ها برگزار می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد از برنامه‌های سوم خرداد در زنجان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری کنگره شهدا، فضاسازی اداره کل و تبلیغات در زمینه کنگره شهدا و سوم خرداد، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس به صورت مجازی از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی انجام می‌شود.

وی از انجام تبلیغات محیطی در میادین و خیابان‌ها نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح سپاس، توریع نرم‌افزار چند رسانه‌ای «روزهای خدایی»، تبلیغات فرهنگی در سایت ایثار و نوید شاهد، ادای احترام به شهدا، اجرای برنامه مشترک با همکاری صدا و سیما، فعالیت موزه شهدا از صبح تا عصر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که به همین مناسبت اجرایی می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه در راستای کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است، تصریح کرد: اسناد و آثار ۶۲۸ شهید خارج استان از ۲۰ استان درخواست و گردآوری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۷۲۴ اثر از ۵۰۰ شهید والامقام زنجانی از سایر استان‌ها دریافت شد، گفت: در همین راستا آثار مربوط به ۲ هزار و ۹۲۸ شهید والامقام استان است.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما