شناسهٔ خبر: 47302942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

کنایه مطهری به سخنان مجیدی پس از باخت دربی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید جنبه باختمان را بالاتر ببریم و زمانی که باختی رخ می‌دهد، توپ را در زمین وزیر و وکیل نیندازیم.

صاحب‌خبر -
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید جنبه باختمان را بالاتر ببریم و زمانی که باختی رخ می‌دهد، توپ را در زمین وزیر و وکیل نیندازیم.

حمید مطهری پس از پیروزی پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری در یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: تشکر می‌کنم از مردم بوشهر و هواداران شاهین بندرعامری که از لحظه ورود ما لطف آن‌ها قابل ستایش است. اگر به عقبه شاهین نگاه کنیم ما با شاهین، هم خانواده هستیم، چون با پرسپولیس حس برادری دارد. شاهین تیم خوبی است و طبیعی بود که آن‌ها برابر پرسپولیس به فکر دفاع باشند.



وی افزود: تیم شاهین سعی داشت خوب دفاع کند و از ضد حملات استفاده کند. بعد از داربی تیم ما از لحاظ ذهنی و فیزیکی تحلیل رفت، چون تمام انرژی خود را برای این بازی گذاشت. ضمن اینکه پنج بازیکن را با خودمان نیاوردیم به همین خاطر در نیمه اول بازی یک بر یک شد، اما در نهایت همانطور که فوتبال خودمان را به حریف دیکته می‌کنیم، در نیمه دوم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کردیم و از فرصت‌ها و کانال‌های کناری استفاده کردیم.

او همچنین گفت: ما از ۵ خرداد کارمان را شروع کردیم و مدام تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم و اصلا استراحت نکردیم، اما در مجموع از نوع فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستیم. همانطور که گفتم شاهین تیم خوب و جوانی است و امروز استراتژی خود را انتخاب کرده بود. برای این تیم در لیگ دو آرزوی موفقیت دارم.

او در ادامه درباره حواشی رخ داده در برنامه فوتبال برتر و افشین پیروانی هم گفت: گروه فنی و باشگاه ما سرلوحه کارشان اخلاق مداری است. هر کسی به وظایف خود عمل می‌کند. سعی کردیم همیشه حرفه‌ای به وظایف خود عمل کنیم. ما همیشه راه خودمان را می‌رویم. در برنامه فوتبال برتر هم آقای پیروانی نشان دادند که از حق و حقوق پرسپولیس دفاع می‌کنند. خوب است حرمت‌ها را حفظ کنیم و احترام گذاشتن به بزرگ‌تر‌ها را فراموش نکنیم. روح ورزش می‌گوید اگر کسی یک روز زودتر از ما به زمین ورزش می‌آید به او احترام بگذاریم. این بازی‌ها می‌آید و می‌رود، اما مهم این است که خیلی جوانمردانه رقابت کنیم. ما مربیان باید جنبه باختمان را بالاتر ببریم و زمانی که باختی رخ می‌دهد، توپ را در زمین وزیر و وکیل نیندازیم.

نظر شما