شناسهٔ خبر: 47302931 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مناسبت 27 اردیبهشت 1400 روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان بن چهارمحال و بختیاری ؛

مسئول جدید نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن معرقی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان چهار محال و بختیاری؛ابراهیم شریفی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در این آئین ،  با گرامیداشت یاد شهدای فلسطین ، غزه و مقاومت در خملات اخیر رژیم کودک کش  صهیونیستی ،  ضمن اشاره و  توجه به خرده فرهنگ ها در استان  افزودوجود اقوام مختلف با خرده فرهنگ‌ ها و آداب و رسوم خاص خود سبب تنوع فرهنگی شده و این موضوع در تقویت فرهنگ استان و برطرف نمودن مسائل و معضلات فرهنگی  از اهمیت بالایی برخوردار است.

شریفی افزود : این تنوع قومیتی با خرده فرهنگ‌ های مختلف میتواند بستر اجرا برنامه های فرهنگی جذاب و متنوع برای مردم شود و بی شک باید از چنین ظرفیتی در تقویت فرهنگ و اموراجتماعی  این مرز و بوم بهره گرفته و استان   با توجه به دربرگیری سه قوم فارس، ترک و بختیاری دارای فرهنگ و هنر اصیل و بومی است و این می طلبد در خصوص تقویت و جلوگیری از منسوخ شدن آداب و رسوم این اقوام تلاش شود.

شریفی  در این مراسم ،از اقدامات مثبت و فعالیت های مستمر مهدی طهماسبی قدردانی و برای محسن یوسفی در مسیر اعتلای هرچه بیشتر توانمندی های فرهنگی و هنری شهرستان بن آرزوی موفقیت نمود.

در این مراسم  ،کیانوش نادری فرماندار شهرستان بن  نیز ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهدی  طهماسبی و تبریک به محسن یوسفی، پتانسیل فرهنگی و هنری شهرستان بن را پربار و ارزشمند عنوان  کرد.

در پایان این آیین، حکم انتصاب محسن یوسفی و لوح تقدیر جناب آقای مهدی طهماسبی توسط  مسئولین حاضر در برنامه درمجل فرمانداری  شهرستان بن اهدا شد.


نظر شما