شناسهٔ خبر: 47302802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جهانبخش باید اخراج می‌شد؟ (عکس)

علیرضا جهانبخش در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی علی رغم یک تکل خشن روی پای ایلکای گوندوگان، از بازی اخراج نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امشب در اَمکس میزبان منچسترسیتی بود و در نهایت توانست با نتیجه 3-2 قهرمان این فصل لیگ برتر را شکست بدهد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که سیتی از دقیقه 10 با اخراج ژوائو کانسلو، 10 نفره شد و برایتون با استفاده از این برتری نفری توانست به پیروزی برسد. اما اگر داور بازی در دقیقه 27 کمی سخت گیرتر بود، می توانست ستاره ایرانی برایتون را با کارت قرمز اخراج کند.

 

 

جهانبخش روی یک درگیری بر سر توپ با گوندوگان، با کف پا به زانوی ستاره آلمانی حریف کوبید و او را نقش زمین کرد؛ ضربه ای که در نهایت باعث شد پپ گواردیولا در دقایق ابتدایی نیمه دوم او را به دلیل آسیب دیدگی تعویض کند. اما استیوارت اتول، داور بازی، در این صحنه تنها به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد تا جهانبخش در زمین بماند. این تکل به اندازه ای شدید بود که هنوز طرفداران برایتون هم در شبکه های اجتماعی از اینکه داور به جهانبخش کارت قرمز نشان نداد، ابراز تعجب کردند.

حضور او تنها تا دقیقه 50 ادامه داشت و به عنوان دومین تعویضی برایتون، جای خود را به آدام لالانا داد. اولین تعویض برایتون در دقیقه 29 اتفاق افتاد و دنی ولبک که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود، جای خود را به لئاندرو تروسار داد؛ ستاره بلژیکی که گل اول برایتون را به ثمر رساند و زمینه سازی پیروزی تیمش در دیدار امشب بود.

نظر شما