شناسهٔ خبر: 47302710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

روی کین هم در تالار مشاهیر لیگ برتر 

تالار مشاهیر لیگ برتر که تازه راه‌اندازی شده، بازیکنانی را به رسمیت می‌شناسد که کارنامه درخشان و موفقی در این رقابت‌ها داشته‌ و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم‌های باشگاهی خود ایفا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشیسایت رسمی  لیگ برتر انگلیس از روی کین هافبک پیشین منچستریونایتد به‌عنوان چهارمین فرد راه یافته به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس یاد کرد. پیش از این نام تیری آنری مهاجم پیشین آرسنال، آلن شیرر مهاجم پیشین نیوکاسل و اریک کانتونا مهاجم پیشین منچستریونایتد در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس قرار گرفته بود.

تالار مشاهیر لیگ برتر که تازه راه‌اندازی شده، بازیکنانی را به رسمیت می‌شناسد که کارنامه درخشان و موفقی در این رقابت‌ها داشته‌ و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم‌های باشگاهی خود ایفا کرده‌اند. بازیکنانی نام‌شان در این تالار قرار خواهد گرفت که از تاریخ اول آگوست ۲۰۲۰ به قبل بازنشسته شده باشند. روی کین که یکی از کاریزماترین کاپیتان‌های تاریخ باشگاه منچستریونایتد بود، در طول دوازده و نیم فصل حضور در این تیم، در ۳۶۶ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ۳۹ گل هم به ثمر رساند. او بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵ پیراهن منچستریونایتد را به تن داشت و به این تیم برای کسب هفت قهرمانی در لیگ برتر کمک کرد.

نظر شما