شناسهٔ خبر: 47302676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن؛

مرحله اول آزمون ارزیابی حافظان قرآن ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود

مرحله اول شانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، دریافت کارت آزمون مرحله اول ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد و شرکت کنندگان می‌توانند نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمائید.

آزمون مرحله اول ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

ثبت نام دوره شانزدهم از روز شنبه دوم اسفند ماه آغاز و تا ۲۷ اسفندماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم انجام شد. امسال جهت رفاه حال حافظان محترم و جلوگیری از مراجعات ایشان به مراکز استان‌ها جهت حضور در آزمون‌ها، حدود ۸۸ حوزه آزمونی جهت برگزاری آزمون اعطای مدرک در سراسر کشور پیش بینی شده است.

این آزمون با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم و با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکترا برگزار می‌شود. مدارک این آزمون پس کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان، با امضا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌شود./انتهای پیام

کدخبرنگار:۱۰۳۳۰

نظر شما