شناسهٔ خبر: 47302589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

نباید در بازار بورس دستوری عمل شود| لزوم رفع ابهامات انتخابات مجامع استانی سهام عدالت

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود چراکه اگر مسئولین در این بازار دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره راهکارهای نجات بازار بورس، اظهار داشت: حل مشکل بازار سرمایه همواره مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و این موضوع در حال پیگیری است. 

وی بیان کرد: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود و زمانی که متولیان بازار سرمایه به این مسئله توجه نکنند و دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نکرده و سرمایه خود را از این بازار خارج می کنند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه مسئولان بازار بورس نباید به مردم وعده های پوچ داده و آنان را فریب دهند و باید اقداماتی را انجام دهند تا سرمایه مردم بازگردد. 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع ابهامات و مغایرت های برگزاری انتخابات مجامع استانی سهام عدالت، اظهار داشت: در صورتی که در فرآیند این انتخاب، دقت لازم نشود و مردم به درستی خودشان هیئت مدیره این شرکت‌ها را انتخاب نکنند، قطعاً در آینده شاهد اختلاس و سوء استفاده های بزرگ مالی خواهیم بود. 

وی ادامه داد: اکثر کسانی که سهام عدالت دارند، جزو دهک‌های پایین جامعه هستند و با سیستم انتخاب الکترونیکی آشنایی کافی ندارند و دولت باید به این مسئله واقف باشد و اجازه ندهد که این بار هم سرمایه مردم از دست برود. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مکانیزم ای که دولت برای انتخاب اعضای هیئت مدیره مجامع استانی سهام عدالت در نظر گرفته است، به هیچ وجه درست نیست و ممکن است افراد ضعیفی صرفاً بر اساس نفوذشان انتخاب شوند و این مسئله می‌تواند عواقب بسیار بدی‌ را به همراه داشته باشد.

نظر شما