شناسهٔ خبر: 47302571 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از پشت صحنه فیلم سینمایی « دختران باد»

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، شهرام فرجی معاون هنری سینمایی اداره کل و روح الله غیبی پور  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ  از پشت صحنه فیلم سینمایی "دختران باد" در بازفت دیدن کردند

ابراهیم شریفی گفت :فیلم سینمایی "دختران باد  "به نویسندگی و کارگردانی فریدون نجفی  پس ازاتمام فیلمبرداری  وارد مراحل تدوین و صداگذاری می شود .

وی تصریح کرد: ساخت آثاری با موضوعات هنری همچون صننایع دستی  باعث می شود تا هنر فاخر فرش بافی در تاریخ منطقه و استان و کشور باقی بماند و نسل های جدید بتوانند الگوهای بزرگی داشته باشند.

شریفی نقش این اداره کل  در ساخت این پروژه سینمایی را هماهنگ کننده جهت تسهیل در روند ساخت، کنار عوامل عنوان کرد وگفت: تعدادی از عوامل این  فیلم  از هنرمندان منطقه هستند که در کنار بازیگران اصلی ایفای نقش می کنند.

شهرام فرجی  نیز گفت : داستان این فیلم کوتاه در ژانر فرهنگی اجتماعی  و با محوریت گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری  است و در شهرستان کوهرنگ  و بخش بازفت درحال فیلم برداری است   

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این کاربلند سینمایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حال تصویربرداری  است.

در این بازدید گوشه ای از سکانس های اصلی این فیلم جلوی دوربین رفت و در ادامه ابراهیم شریفی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و معاون هنری سینمایی اداره کل  در مورد این سکانس و کلیت این فیلم  با عوامل این مجموعه و نویسنده و کارگردان  گفتگو کردند.

تصاویر آلبوم و برنامه بازدید از پشت صحنه فیلم  «دختران باد» بزودی بر روی همین سایت بارگزاری می شود.

نظر شما