شناسهٔ خبر: 47299365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دفاع اسطوره بارسا از کومان و حمله به ستاره‌فرانسوی

هریستو استویچکوف، اسطوره باشگاه بارسلونا، از آنتوان گریزمان انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با رونالد کومان نیز نتوانسته روزهای چندان خوشی را سپری کند و آنها در فصل جاری تنها به قهرمانی در رقابت کوپا دل ری اکتفا کردند. آبی اناری ها ابتدای هفته مقابل سلتاویگو شکست خوردند تا لالیگا به طور کامل برای آنها از دست برود و هفته آخر برای شان تشریفاتی شود.

 

بسیاری به خاطر عملکرد بارسلونا در این فصل سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان را مورد انتقاد قرار می دهند و معتقد هستند که اندیشه های تاکتیکی او در باشگاه کاتالانی جواب نداده و همین موضوع باعث شده که آنها نتایج قابل قبولی در این ماه ها کسب نکنند.

 

 

 

 

با این وجود هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که همه تقصیرها گردن کومان نیست و در این راستا آنتوان گریزمان را مورد انتقاد قرار داده است. او گفت: " اکنون همه از کومان حرف می زنند اما همه چیز در اینجا تقصیر او نیست.

 

در اینجا 11 بازیکن حضور دارد و در بارسلونا اینگونه نیست که در مورد عملکرد شما مقابل تیم های وسط جدولی مانند سلتاویگو صحبت شود. او در مقابل تیم‌هایی نظیر لیورپول، پاری سن ژرمن، یوونتوس، رئال مادرید یا اتلتیکو گلزنی نکرده است. این در حالی است که هزینه زیادی برایش پرداخت شده است."

 

 

نظر شما