شناسهٔ خبر: 47295707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران:

انتخابات رقابت بین حامیان روحانی و اصولگرایان است

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است و در واقع می‌شود گفت که رقابت بین رئیسی و لاریجانی است و سایر افراد یار کمکی و پوششی هستند که برای مناظره‌ها حضور خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب سبز ایران گفت: انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: آرایش سیاسی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد در درون جریان‌های سیاسی انسجام و وحدت وجود ندارد و شاهد تعدد نامزد‌ها هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است زمانی که تعدد نامزد‌ها وجود داشته باشد پیروزی حاصل نمی‌شود، گفت: این طور به نظر می‌رسد در نهایت 4 نفر از جناح اصولگرایی، 2 نفر مستقل و 2 نفر از جریان اصلاح طلبی باقی خواهند ماند و 4 نفر از اصولگرایان شامل رئیسی، ضرغامی، دهقان و رضایی، 2 نفر مستقل شامل لاریجانی و محسن هاشمی و 2 اصلاح طلب شامل جهانگیری و پزشکیان هستند و جلیلی و محمد به نفع رئیسی کنار خواهند رفت.

 

دبیرکل حزب سبز ایران تصریح کرد: در جریان اصولگرایی بر روی سید ابراهیم رئیسی به اجماع خواهند رسید و اگر این اتفاق نیفتد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

 

کنعانی مقدم بیان کرد: لاریجانی و رئیسی تا پایان انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و احتمال دارد نامزد‌های نظامی بر روی محسن رضایی و نامزد‌های اصلاح طلب بر روی جهانگیری به اجماع برسند.

 

وی در پایان گفت: انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است و در واقع می‌شود گفت که رقابت بین رئیسی و لاریجانی است و سایر افراد یار کمکی و پوششی هستند که برای مناظره‌ها حضور خواهند داشت.

نظر شما