شناسهٔ خبر: 47295432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شفافیت کاندیداها در انتخاب مردم تأثیرگذار است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کاندیداها باید شفاف بوده و پیدا و پنهان یکی داشته باشند و این شفافیت در انتخاب مردم هم تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اقتدار کشور انتخابات است زیرا مردم در آن، حضور سرنوشت‌سازی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: در جمهوری اسلامی، همواره حضور مردم را در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی‌ها و اجتماعات گوناگون شاهد هستیم اما این حضور عمومیت دارد و برای هر فرد، سندی صادر نمی‌شود اما در انتخابات ملی برای حضور هر فرد جدا جدا سند زده شده و هر رأی یک سند سرنوشت ساز است.

وی توضیح داد: حضور مردم در راهپیمایی و پای صندوق پشتوانه نظام بوده ولی سند انتخابات، برگه رأی است.

ولی نژاد بیان کرد: حضور مردم در جمهوری اسلامی سرنوشت‌ساز بوده و این حکومت با حضور مردم رقم خورده است؛ مردم در دفاع مقدس، مبارزه با منافقان و گروهک‌ها و در عرصه‌های مختلف دیگر نقش سازنده‌ای داشتند و دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: حضور مردم در نظام، تشریفاتی و تزئینی نیست و تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است چون نظام جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم و مبتنی بر ارزش‌ها و مقدسات و چارچوب‌های دینی است.

ولی نژاد با بیان اینکه همه انتخابات‌ها مهم هستند، اضافه کرد: یکی از دلایل اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار نظرهای دشمنان انقلاب اسلامی است و اینکه دشمنان پافشاری می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق‌ها کمرنگ کنند، این امر نشان می‌دهد نقش و حضور مردم تعیین کننده است که دشمن برای آن حساسیت به خرج داده و برای کمرنگ کردن حضور هزینه می‌کند.

وی گفت: مردم در عرصه‌های مختلف پای صندوق‌های رأی آمده و رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شورا و غیره را انتخاب می‌کنند و اینکه در طول حکومت اسلامی بارها و بارها نظر مردم اخذ می‌شود نشان از مهم بودن نقش مردم در حکومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: در انتخابات پیش رو هم حضور مردم سرنوشت‌ساز بوده و منتخب مردم در چارچوب نظام مورد احترام خواهد بود.

ولی نژاد در مورد شفافیت بیان کرد: شفافیت همیشه مهم بوده و مردم از نمایندگان خود شفافیت، صداقت، سلامت، وفاداری به نظام، خدمت بی منت، پشتیبانی از نظام، پیروی از رهبری، حمایت از آرمان‌ها، دفاع از ارزشها، مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی را می‌خواهند.

وی گفت: کاندیداها باید شفاف بوده و پیدا و پنهان یکی داشته باشند و این شفافیت در انتخاب مردم هم تأثیرگذار است.

نظر شما