شناسهٔ خبر: 47295396 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود سوخت به غزه

رژیم صهیونیستی همچنان از ارسال سوخت برای تنها نیروگاه برق در نوار غزه جلوگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، کمیته هماهنگی ورود کالا در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد مقامات صهیونیست همچنان از رسیدن سوخت مورد نیاز تنها نیروگاه انرژی برق در نوار غزه ممانعت می‌کنند.

رائد فتوح، مسئول این کمیته، گفت: مقامات اسرائیلی از ورود گازوئیل قطری که ویژه نیروگاه انرژی برق غزه است، خودداری می‌کنند. 

او افزود: آنچه در رسانه‌ها درباره دادن مجوز ورود سوخت توسط مقامات اسرائیلی منتشر شده، دروغ محض است و تنها جنبه تبلیغاتی برای اسرائیل دارد.

این مسئول فلسطینی خاطرنشان کرد: آنچه مقامات اسرائیلی اجازه داده‌اند وارد نوار غزه شود تنها مقادیری سوخت برای آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) و همچنین دارو‌ها و مواد غذایی برای نهاد‌های بین‌المللی بوده است.

شرکت توزیع برق در نوار غزه روز دوشنبه اعلام کرد یکی از ایستگاه‌های برق رسانی به دلیل کمبود سوخت مورد نیاز، از کار افتاده که این امر بحران برق را در نوار غزه تشدید کرده است. این شرکت خواستار فشار بین‌المللی بر رژیم اشغالگر صهیونیستی برای رساندن سوخت به نیروگاه برق در نوار غزه شد.

کمیته اداره کل گذرگاه‌ها و مرز‌های فلسطین اعلام کرد: مقامات اسرائیلی تصمیم گرفتند گذرگاه کرم ابو سالم را روز سه‌شنبه، برای ساعاتی محدود باز کنند تا سوخت ویژه برق، دارو و مواد غذایی وارد نوار غزه شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما