شناسهٔ خبر: 47295300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آلگری در دوراهی رئال مادرید و یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری مورد توجه رئال مادرید و یوونتوس است و در دو راهی انتخاب یکی از این دو تیم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رئال مادرید در شرایطی در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا میزبان ویارئال خواهد بود که سرمربی این تیم در فصل آینده نامشخص است.

نشریه مارکا اعلام کرد ماسیمیلیانو آلگری، رائول گونزالز و زین‌الدین زیدان گزینه‌های اصلی هدایت لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) در فصل آینده خواهند بود.

رئال مادرید منتظر تصمیم نهایی زیدان است که به نظر می‌رسد با بازیکنان خداحافظی کرده اما تماس‌ها برای جذب آلگری یا رائول آغاز شده است. سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس و ناپولی کارنامه بسیار موفقی داشته و علاقه زیادی وجود دارد تا رئال مادرید بتواند در صورت جدایی زیدان، آلگری را به عنوان سرمربی تیم خود برگزیند. پیشنهاد داده شده به آلگری قراردادی دو ساله با دستمزدی 10 میلیون یورویی است. 

البته که با توجه به اینکه آندره‌آ پیرلو فصل ناموفقی را در یوونتوس سپری می‌کند، در صورتی که نتواند با بیانکونری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، برکنار می‌شود و در این صورت آلگری که قهرمانی‌های زیادی به یوونتوس داده سرمربی خواهد شد.

رائول گونزالز هم با توجه به اینکه یکی از بازیکنان درخشان تاریخ رئال مادرید است و سابقه مربیگری در تیم‌های پایه لوس بلانکوس داشته گزینه جدی برای سرمربیگری است، هر چند او با پیشنهاد اینتراخت فرانکفورت آلمان مواجه است و احتمال دارد فصل آینده در فوتبال باشگاهی آلمان به سرمربیگری بپردازد.

انتهای پیام/4048/

نظر شما