شناسهٔ خبر: 47295295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نمره 20 رونالدو در صورت برتری یوونتوس مقابل آتالانتا

کریستیانو رونالدو در دیدار یوونتوس با آتالانتا به دنبال کسب بیستمین پیروزی در دیدارهای فینال تاریخ حرفه‌ای فوتبالش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یوونتوس چهارشنبه این هفته فینال کوپا ایتالیا (جام حذفی) را برابر آتلانتا برگزار می‌کند.  

نشریه «مارکا» اعلام کرد کریستیانو رونالدو در شرایطی سی و هفتمین فینال حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند که در ۳۶ فینال قبلی با پیراهن تیم‌های پرتغال، اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به میدان رفته است. اگرچه دیدار با آتلانتا می‌تواند آخرین فینالی باشد که فوق ستاره پرتغالی در ترکیب بیانکونری به میدان می‌رود.

در ۳۶ فینالی که تیم‌های رونالدو بازی کرده‌اند این بازیکن در ۲۹ فینال شرکت کرده و در هفت بازی مصدوم بوده است. رونالدو در این دیدارها ۱۹ پیروزی و ۱۰ شکست را تجربه کرده و ۲۰ گل را به ثمر رسانده که به معنی موفقیت ۷۱ درصدی گلزنی در دیدارهای فینال برای رونالدو است.

رونالدو که پیش از این صدمین گل خود را برای یوونتوس به ثمر رسانده و به اولین بازیکنی بدل شده که با سه باشگاه مختلف به این موفقیت رسیده، امیدوار است مقابل آتلانتا جام دیگری به دست آورد. رونالدو از ۱۹ فینالی که در آن برنده شده در ۱۶ بازی گلزنی کرده و این به معنای آن است که او در ۸۴ درصد فینال‌هایی که برنده شده در گلزنی هم موفق بوده است.

انتهای پیام/۴۰۴۸/پ

نظر شما