شناسهٔ خبر: 47295187 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی بانوی اول

تهران- ایرنا- مسابقۀ بزرگ کتابخوانی با محوریت زندگانی حضرت خدیجه (س) توسط «معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده» و «مرکز آموزش مدیریت دولتی» برگزار می‌­شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، به منظور شناساندن و امکان درک همۀ جانبۀ شخصیت متعالی و آسمانی بانوی اول حضرت خدیجه(س)، به‌گونه‌ای که به‌عنوان یک الگوی رفتاری دست‌یافتنی در ابعاد مختلف زندگی و در جایگاه یک زن خودساخته، مستقل، فعال اقتصادی و اجتماعی موفق و نمونۀ بارز انسانیت، برای انسان زمینی قابل استفاده باشد؛ مسابقۀ آموزشی‌فرهنگی با محوریت کتاب «بانوی اول (روایتی تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س)» برگزار می شود.

محتوای این مسابقه از ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌صورت رایگان در سامانۀ آموزش‌های الکترونیکی مرکز آموزش مدیریت دولتی به نشانیLms.smtc.ac.ir ، در دسترس مخاطبان است.

آزمون مسابقه نیز به‌صورت سراسری و غیرحضوری از دهم لغایت هفدهم خردادماه، در سامانۀ یاد شده برگزار خواهد شد. اسامی برگزیدگان در ۲۲ خردادماه سال جاری و همزمان با روز ولادت حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) اعلام و به ۵۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از سوی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، تقدیم می‌شود.

شرکت برای عموم مخاطبان آزاد است.

نظر شما