شناسهٔ خبر: 47295171 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همراه با اینوتکس ۲۰۲۱؛

صفاری‌نیا: فضای پارک فناوری پردیس به ۵۰۰ هکتار افزایش می‌یابد

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: تلاش داریم فضای پارک را به ۵۰۰ هکتار برسانیم و طی برنامه‌ریزی‌ها کل آن را به فضای دانشی و تحقیقاتی تبدیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۱، اظهار کرد: امسال پارک فناوری پردیس تولد ۲۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، اما از لحاظ فعالیت اجرایی بیش از ۱۵ سال قدمت نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته فضای پارک ۴۰ هکتار بود، اما اکنون با تلاش‌های صورت گرفته امسال به ۹۰ هکتار افزایش یافته است گفت: براساس برنامه‌ریزی قرار است فضای پارک را به ۵۰۰ هکتار برسانیم و طبق برنامه‌ریزی‌ها برای ۱۰ تا ۱۵ سال آینده تمام این فضا را به فضای دانشی و تحقیقاتی تبدیل خواهیم کرد.


در ادامه مراسم افتتاحیه ۳ تفاهم‌نامه همکاری امضا شد. تفاهم‌نامه نخست تحت عنوان «فن بازار شهر هوشمند» بود که به منظور رفع نیاز‌های صنعتی شهرداری تهران بین قنبرپور معاون توسعه نوآور پارک پردیس و فرجود معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به امضا رسید.

تفاهم‌نامه دوم بین پارک پردیس و پست بانک ایران امضا شد و تفاهم‌نامه سوم به نام «اینوتُکن» بین مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس و شرکت توسعه کسب و کار و دانش اعتماد (تکدا) به امضا رسید.

نظر شما