شناسهٔ خبر: 47295071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسینی:

مهلت ثبت‌نام در آزمون زبان پیام نور تمدید شد

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معصومه حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لغو آزمون این دوره در ۲۲ فروردین ماه تصریح کرد: متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می‌توانند تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور زمان دریافت کارت آزمون را از ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد.

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت‌نامی به دلیل شرایط خاص کرونا در مراکز مجری محدود است، افزود: تاریخ اعلام شده ثبت‌نام جدید، صرفاً برای متقاضیان جدید بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ ۲۲ فروردین نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند.

وی افزود: هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

گفتنی است؛ متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نظر شما