شناسهٔ خبر: 47295024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام تاکید کرد:

ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستانهای ایلام

استاندار ایلام بر ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل‌گری در تمام شهرستانهای استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر «محمد نوذری» در دیدار با دکتر «رستم‌وندی» معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل‌گری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواستار این رویکرد مثبت در تمام شهرستانهای استان شد و اظهار کرد: در حال حاضر دو دفتر تسهیل‌گری در شهر ایلام وجود دارد که لازم است که به 5 دفتر ارتقا یابد و همچنین بر هر شهرستان هم نیازمند یک دفتر هستیم.

وی با بیان اینکه می‌توان با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاب آوری را در جامعه بالا برد، با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی بالا در استان خواستار نگاه ویژه سازمان امور اجتماعی در این زمینه شد و گفت: این سازمان می‌تواند با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارئه طرح ها و لوایح مناسب در جهت تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر کشور از جمله استان ایلام اقدام کند.

نوذری ضمن در خواست اختصاص اعتبار ویژه در حوزه اجتماعی و مناطق حاشیه ای شهر های استان گفت: هر چقدر بتوانیم آسیب ها و معضلات اجتماعی در یک منطقه را مدیریت و درمان کنیم راه توسعه و پیشرفت را در آن منطقه هموار تر ساخته ایم.

در پایان این نشست معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام دستورات مقتضی صادر کرد.

رفع مشکلات واحد های تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش است

نوذری در دیدار با دکتر «دین‌پرست» معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر اظهار کرد: از آنجا که امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، لازم است در جهت اجرایی شدن این مهم اهتمام ویژه در ارایه تسهیلات و حمایت از حوزه تولید انجام شود.

وی در ادامه پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید را دو مولفه مهم عملیاتی شدن شعار سال عنوان کرد و گفت: در این میان رفع مشکلات واحد های تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش به طرح های صنعتی و تولیدی هست که می‌طلبد در این خصوص مساعدت لازم شود.

در پایان این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام دستورات مقتضی صادر کرد.

انتهای پیام

نظر شما